۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

سفر ۴ روزه به یزد چقدر هزینه دارد؟ + جدول

۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۳۵
کد خبر: 616919
سفر ۴ روزه به یزد چقدر هزینه دارد؟ + جدول

قیمت انواع تورهای گردشگری زمینی تهران به مقصد یزد در اسفند ماه ۱۴۰۰ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین، معماری ارزشمند و سنتی یزد، در طول سالیان دراز گردشگران داخلی و خارجی بی شماری را از سراسر ایران و دنیا به سمت خود جذب کرده است. در کنار معماری عجیب و شگفت انگیز یزد، البته که موارد بسیار دیگری ازجمله جاذبه‌های تاریخی، آیین ها و مراسمات باشکوه، غذاهای محلی، آب و هوا، خونگرمی مردمان یزدی و ... در جذب گردشگر تاثیرگذار هستند.

اما آن چه یزد همیشه بدان معروف است، بادگیرها و قنات‌هایش هستند و آن را «اولین شهر خشت خام دنیا» می‌نامند. بنابراین، نقش معماری بناهای یزد در این زمینه پررنگ‌تر است. یزد، برای کسانی که علاقه بسیاری به تاریخ و معماری دارند، یک مقصد سفر فوق العاده به حساب می‌آید. جاذبه‌های دیدنی یزد فراوان هستند.

 یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته، برای سفر رفت و برگشت  زمینی با اتوبوس به شهر یزد و ۳شب اقامت در هتل ۳ ستاره فاضلی مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان وقیمت ۴ شب اقامت مبلغ ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده اشت.

این در حالی است که هتل ۴ ستاره مشیرالممالک قیمت ۳شب اقامت با همین نوع سفر را ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت ۴ شب اقامت را ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی یزد (۴شب/ اسفند ماه ۱۴۰۰)
هتل
درجه هتل 
مدت اقامت 
قیمت (هرنفر / تومان)
کهن کاشانه
۲
۳شب
۱,۴۵۰,۰۰۰
کهن کاشانه
۲
۴شب
۱,۵۵۰,۰۰۰
خوان دوحد
۲
۳شب
۱,۵۰۰,۰۰۰
خوان دوحد
۲
۴شب
۱,۶۰۰,۰۰۰
فاضلی
۳
۳شب
۱,۶۰۰,۰۰۰
فاضلی
۳
۴شب
۱,۷۰۰,۰۰۰
سنتی مظفر
۳
۳شب
۱,۶۰۰,۰۰۰
سنتی مظفر
۳
۴شب
۱,۷۰۰,۰۰۰
لاله
۳
۳شب
۱,۶۵۰,۰۰۰
لاله
۳
۴شب
۱,۸۰۰,۰۰۰
ارگ جدید
۴
۳شب
۲,۲۰۰,۰۰۰
ارگ جدید
۴
۴شب
۲,۵۰۰,۰۰۰
مشیرالممالک
۴
۳شب
۲,۷۰۰,۰۰۰
مشیرالممالک
۴
۴شب
۳,۲۰۰,۰۰۰