۰ نفر

ثبت رکورد ارائه خدمت گردشگری توسط علی بابا

۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۰۴
کد خبر: 616321
ثبت رکورد ارائه خدمت گردشگری توسط علی بابا

شرکت سفرهای علی‌بابا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد روز گذشته، هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ از رکورد هر ثانیه یک خدمت گردشگری عبور کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در شرایطی که به نظر می‌رسد بسیاری از مردم همچنان به دلیل شرایط موجود به رفتار سفر خود در گذشته بازنگشته‌اند، شرکت سفرهای علی‌بابا اعلام کرد که در روز گذشته با فروش ۱.۳۴ خدمت گردشگری در هر ثانیه، به یکی از اهداف بلندمدت خود دست یافته است.

مجید حسینی نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا دراین‌باره می‌گوید: «ما پس از گذراندن سال ۹۹ و عبور از بحران کرونا، در ابتدای سال مهم‌ترین هدف خود در سازمان را فراهم آوردن زیرساخت برای فروش یک خدمت در هر ثانیه تبیین کردیم. در این مسیر بیش از هزار نفر در طول سال و در واحدهای مختلف سازمان تلاش کردند تا هر یک به اهداف تعیین‌شده برسند که برآیندش شد چیزی که در ابتدای سال بسیار سخت‌گیرانه هدف‌گذاری شده بود.»

وی افزود: «این یک روز تاریخی برای علی‌بابا و حتی در صنعت گردشگری کشور است. شعار ما «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» است و خوشحالیم که امروز علاوه بر جابجایی این رکورد که بخش اول این شعار را پوشش می‌دهد، در این هفت سال به‌عنوان رهبر بازار، به کیفیت در تجربه سفر تأکید کرده‌ایم تا جایی که امروز انتظارات مردم به طرز چشمگیری از ارائه خدمات در این صنعت بالا رفته است. از همه همکارانمان در تمامی این سال‌ها که در حصول این دستاورد بزرگ نقش داشتند تشکر می‌کنم و شک ندارم با بهتر شدن شرایط کرونا، به‌زودی اهداف بزرگتری را نشانه خواهیم گرفت.»

طبق آمار، در این روز بیش از ۱۱۶ هزار خدمت گردشگری در علی‌بابا به ثبت رسیده است. در این میان به دلیل همپوشانی با روز پیش‌فروش بلیط قطار برای تعطیلات نوروز، این محصول نقشی جدی در این رکورد روزانه را به خود اختصاص داده است. پرواز داخلی، هتل داخلی، پرواز خارجی، اتوبوس، هتل خارجی و تور در رتبه‌های بعدی تعداد فروش در این روز خاص قرار داشته‌اند.