۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

سفر ارزان به قشم ۱۵ میلیون تومان! + جدول

۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبر: 606545
سفر ارزان به قشم ۱۵ میلیون تومان! + جدول

قیمت اقامت در اتاق دو تخته یک هتل ۲ ستاره در قشم برای هر نفر ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. به این ترتیب یک خانواده ۴ نفره برای سفر به قشم باید حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سفر به قشم نه تنها شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران آشنا خواهد ساخت، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به اماکن دیدنی، اقامتگاه ها، مراکز خرید و بازارهای این شهر شگفت انگیز به شما عرضه خواهد کرد.جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست. از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل گردد.یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته برای سفر هوایی ۴ شب از تهران به مقصد قشم هتل ۳ ستاره امیر قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان و برای اتاق ۳ تخته مبلغ ۳,۹۰۰,۰۰۰تومان را اعلام کرده است این درحالی است که هتل ۴ ستاره ارم قشم برای اتاق ۲ تخته مبلغ ۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان و برای اتاق ۳ تخته مبلغ ۴,۹۰۰,۰۰۰۰ تومان را تعیین کرده است.

قیمت جدید تور هوایی، به مقصد شهر توریستی قشم در بهمن ماه ۱۴۰۰ به شرح جدول زیر است؛

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تورهوایی قشم(۴شب / بهمن ماه ۱۴۰۰)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هر نفر/تومان)
آدینه
۲
۲تخته
۳,۷۰۰,۰۰۰
آدینه
۲
۳تخته
۲,۹۰۰,۰۰۰
پرشین گلف
۳
۲تخته
۳,۶۰۰,۰۰۰
پرشین گلف
۳
۳تخته
۳,۵۰۰,۰۰۰
سان سیتی
۳
۲تخته
۴,۲۰۰,۰۰۰
سان سیتی
۳
۳تخته
۳,۹۰۰,۰۰۰
امیر
۳
۲تخته
۴,۳۰۰,۰۰۰
امیر
۳
۳تخته
۳,۹۰۰,۰۰۰
خلیج فارس قشم
۳
۲تخته
۴,۴۰۰,۰۰۰
خلیج فارس قشم
۳
۳تخته
۴,۴۰۰,۰۰۰
آرکا
۳
۲تخته
۴,۵۰۰,۰۰۰
آرکا
۳
۳تخته
۴,۴۰۰,۰۰۰
آتامان ۴ ۲تخته  ۵,۰۰۰,۰۰۰
آتامان ۴ ۳تخته ۴,۹۰۰,۰۰۰
ارم قشم ۴ ۲تخته ۵,۱۰۰,۰۰۰
ارم قشم ۴ ۳تخته ۴,۹۰۰,۰۰۰۰
هانی ۴ ۲تخته ۵,۲۰۰,۰۰۰
هانی ۴ ۳تخته ۴,۹۰۰,۰۰۰۰