۰ نفر

بهترین سامانه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کدام است؟

۴ دی ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵
کد خبر: 593081
بهترین سامانه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کدام است؟

در دنیای امروز که دیگر خرید حضوری جای خود را به خرید آنلاین داده است و تقریبا تمامی افراد به طریقی با دنیای مجازی سر و کار دارند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها هنگام برنامه ریزی برای سفر و گردشگری انتخاب سامانه‌ای مطمئن برای انجام و خرید خدمات گردشگری است.

فلای تودی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به حساب می‌آید که چندسالی‌ست با افتخار در حال خدمت‌رسانی در زمینه‌های مختلف گردشگری به مسافران عزیز است. با توجه به گسترش روزافزون خدمات آنلاین فلای تودی با سرمایه‌گذاری در بخش‌های اصلی صنعت گردشگری شرایطی فراهم آورده‌ تا با ارتباط موثر، بهترین و سریع‌ترین خدمات را به مشتریان خود در زمینه رزرواسیون آنلاین ارائه دهد.

چرا خرید بلیط هوایپما از فلای تودی؟

خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی در سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما و هتل فلای تودی در سریع‌ترین زمان ممکن و کاملا آنلاین انجام می‌شود. سیستم رزرواسیون بلیط هواپیما و هتل فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا بهترین قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های مختلف را مقایسه کنید و با پرداخت از طریق کارت های شتاب، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را تجربه کنید و بلیط پرواز خارجی یا داخلی خود را در سریعترین زمان ممکن رزرو کنید. فلای تودی با گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما، همیشه ارزان‌ترین‌ها و مناسب‌ترین بلیط متناسب با بودجه و نیاز شما را تامین می‌کند. دقت، سرعت و امنیت در خرید بلیط هواپیما با فلای تودی نیز از مزایای این سایت است.

1

راهنمای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به هر مقصدی که مد نظرتان است کافیست به صفحه پرواز سایت فلای تودی بروید. مبدا و مقصد مورد نظر را وارد کنید. زمان سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در ادامه لیست کاملی از پروازها به مقصد انتخابی به ترتیب از ارزان‌ترین قیمت به گران‌ترین قیمت برایتان به نمایش در می‌آید.

 یکی از قابلیت‌های خوب فلای تودی تقویم قیمتی است که به کمک آن می‌توانید ارزان‌ترین پروازها را در حوالی تاریخ انتخابی مشاهده کنید و دید باز تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و نمودار حداقل و حداکثر قیمتی، آسان‌تر به بلیط مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

چرا رزرو هتل با فلای تودی؟

فلای تودی یکی از بهترین سامانه‌ها برای رزرو آنلاین هتل داخل ایران و سراسر جهان است. برای انتخاب و رزرو هتل به صورت آنلاین نیازمند سیستمی هستید که بتوانید با استفاده از آن با مقایسه قیمت، امکانات هتل ها و تمام ویژگی‌های یک هتل که مدنظر شماست، آسان ترین راه را برای یافتن هتل متناسب با سلیقه‌ی شما طی کنید. با استفاده از سیستم آنلاین فلای تودی می‌توانید به تعداد زیادی هتل در مقصد مدنظرتان دسترسی پیدا کنید. برای رزرو آنلاین هتل در فلای تودی از انتخاب هتل تا دریافت واچر هتل تنها یک کلیک فاصله است.

2

راهنمای رزرو هتل از فلای تودی

با سامانه رزرو آنلاین فقط در چند دقیقه می‌توانید به بررسی هتل‌های شهر مورد نظر بپردازید و بسته به نوع بودجه و نیازتان در زمانی کوتاه هتل خود را رزرو کنید. برای این کار کافیست وارد صفحه هتل فلای تودی شوید. اگر هتلی در داخل ایران مدنظرتان است قسمت هتل داخلی، و اگر مقصد سفر شما خارج از ایران باشد قسمت هتل خارجی را انتخاب کنید. در ادامه نام شهر مقصد را واردی کنید. اگر هتل خاصی برای رزرو مد نظر دارید کافیست دو حرف اول هتل را وارد کنید تا اسم کامل هتل برایتان نمایش داده شود. در غیر اینصورت فقط اسم شهر، تاریخ مورد نظر و تعداد همسفرانتان را وارد کنید و سپس کلید جستجو را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از هتل های شهر انتخاب شده به ترتیب از ارزانترین به گرانترین قیمت برایتان به نمایش درمی‌آید.

مسافر به کمک فیلترهایی که سایت در اختیارش قرار می‌دهد به راحتی می‌تواند نوع نیاز خودش را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، تعداد ستاره هتل، امکانات هتل و موقعیت هتل در سطح شهر مورد نظر را انتخاب کند تا هتلی متناسب با خواسته‌هایش نمایش داده شود.

بعد از انتخاب هتل، وارد صفحه رزرو آن هتل می‌شوید و می‌توانید درباره آن و امکاناتش بیشتر مطالعه کنید. اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده، به صورت آنلاین هزینه رزرو هتل را پرداخت کرده و به صورت آنی، واچر هتل خود را دریافت کنید.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی

تیم پشتیبانی فلای تودی به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند. اگر در هر مرحله از خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل، به مشکل برخوردید کافیست با تیم پشتیباتی تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شد.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.