۰ نفر

توصیه پلیس به مسافران شمال

۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 588344
توصیه پلیس به مسافران شمال

فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: به دلیل قرار گرفتن در پایان هفته، پیش‌بینی می‌شود از بعد از ظهر بار ترافیکی جاده‌های استان مازندران پرحجم شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم،سرهنگ یداله جهان‌تاب  در ساری، با بیان اینکه هم اکنون ترافیک جاده‌های، کندوان، آزادراه، هراز، سوادکوه، کیاسر، کناره، مازندران به گیلان و مازندران به استان گلستان عادی و روان است اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در روز پنج‌شنبه و پایان هفته پیش‌بینی می‌شود بار ترافیک جاده‌های استان مازندران به سمت استان پرحجم و سنگین شود.

وی با اشاره به اینکه معمولا در پایان هفته هم استانی‌ها نیز از ظهر پنجشنبه به سمت ییلاقات استان حرکت می‌کنند گفت: به دلیل مساعد بودن شرایط جوی پایان این هفته، مسیرهای به سمت ییلاقات استان نیز بعد از ظهر زیر بار ترافیک پرحجم خواهد رفت.

فرمانده پلیس راه استان مازندران شرایط جوی همه جاده‌های مازندران را صاف و آفتابی اعلام و تصریح کرد: در ارتفاعات و گردنه‌ها مه را شاهد نیستیم و سطح جاده‌ها نیز خشک است.

جهان‌تاب از رانندگان و مسافران خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه عوامل پلیس راه، به مسیر خود ادامه دهند یادآورشد: رانندگان بدون عجله برانند و از سرعت و سبقت غیرمجاز نیز پرهیز کنند تا دچار سانحه نشوند.