۰ نفر

چرا کیش بهترین انتخاب برای سفر در پاییز است؟

۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰
کد خبر: 560721
چرا کیش بهترین انتخاب برای سفر در پاییز است؟

پاییز که از راه می‌رسد، جنوب ایران به لیست مقصدهای جذاب برای سفر بر می‌گردد. مسافرانی که دوست دارند کمی از حال‌وهوای جنگل و کوه در شمال و غرب فاصله بگیرند و مقصدهای متفاوت‌تری از سفرهای بهاری و تابستانه‌شان تجربه کنند. کویرهای مرکز ایران و سواحل و تنگه‌های جنوب در این موقع از سال بسیار پرطرفدار می‌شوند و انتخاب‌های جذابی برای سفر دارند.

 یکی از این مقاصد پرطرفدار، جزیره کیش در استان هرمزگان است که یکی از بهترین مقاصد تفریحی در ایران محسوب می‌شود و گزینه‌های زیادی برای یک خوش‌گذرانی جانانه دارد. سفر به کیش در پاییز به چند دلیل بهترین انتخاب برای آنهایی است که سفر به این جزیره را در برنامه سفرشان دارند و دوست دارند هر چه زودتر از اینجا دیدن کنند. همراه باشید تا به شما بگوییم چرا باید کیش را در پاییز ببینیم.

آب‌وهوای کیش در پاییز

2

پاییز که در کیش از راه می رسد، هوا خنک و خنک‌تر می‌شود و باران بیشتر می‌بارد. دیگر از گرمای خسته کننده جنوب در کیش خبری نیست و با کوتاه شدن روزها و بلندتر شدن شب‌ها، گزینه‌های جذاب زیادی هم برای خوشگذرانی در روز و هم برای لذت بردن از شب پیش پای شما قرار می‌گیرد.

اگر هوا آفتابی و گرم می‌توانید بود انواع تفریحات آبی و ساحلی کیش را تجربه کنید و اگر هوا طوفانی شد و باران گرفت، سری به جاذبه‌های سربسته‌ای مانند مراکز خرید کیش، دلفیناریوم و بولینگ مریم کیش بزنید. اگر هم در کیش ویلا و سوئیت کرایه کرده باشید، می‌توانید در زمان‌های بارانی در اقامتگاه اختصاصی خودتان بمانید و به استراحت بپردازید. برای رزرو اقامتگاه دلخواه‌تان هم می‌توانید سری به سایت هومسا بزنید و از بین پیشنهادهای مختلف هومسا برای اجاره روزانه ویلا و سوئیت در کیش، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

پاییز فصل مناسب برای خرید در کیش

یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید در کیش، مهر و آبان است. در فصل پاییز بیشترین تخفیف‌های خرید در کیش اجرا می‌شود و عاشقان خرید می‌توانند در سفر به این جزیره، بیشترین استفاده را از این تخفیف‌ها ببرند.

میزان این تخفیف‌ها در فصل پاییز تا 50 درصد هم می رسد و بسیاری از مراکز خرید کیش، جشنواره‌های متنوعی برای فروش محصولات‌شان می‌گذارند. اگر اهل خرید هستید، سفر به کیش را در این زمان از سال از دست ندهید.

کیش در پاییز خلوت‌تر است

3از آنجایی که پاییز فصل شروع مدارس و دانشگاه است، بسیاری از افراد نمی‌توانند در این فصل به ویژه ماه‌های مهر و آبان، سفری داشته باشند. به همین دلیل حجم مسافرهایی که در این مدت می‌توانند به کیش سفر کنند کم می‌شود. کیش در فصل پاییز خلوت‌تر است و شلوغی زمستان و بهار و گرمای تابستان را ندارد. اگر در فکر سفر به کیش هستید، حتما پاییز را برای گشت‌وگذار در کیش انتخاب کنید. در این موقع از سال هم می‌توانید با خیال راحت از تفریحات آبی و ساحلی لذت ببرید و هم در خلوتی سری به جاذبه‌های مهم کیش مانند مراکز خرید کیش، کشتی یونانی، جنگ‌های شبانه و کشتی‌های تفریحی بزنید و سر فرصت از گردش در این جزیره زیبا لذت ببرید.

اقامتگاه‌های کیش هم در این موقع از سال خلوت‌تر هستند، به همین دلیل گزینه‌های بیشتر و بهتری برای اجاره روزانه آپارتمان مبله در کیش در اختیارتان قرار می‌گیرد و مجبور نیستید از سر اجبار یک اقامتگاه را برای شب‌مانی انتخاب کنید.

هومسا، انتخاب مطمئن شما در تمام روزهای سال و تمام مقصدهای سفر

دلایل انتخاب کیش برای یک سفر پاییزی را با هم مرور کردیم و متوجه شدیم چرا سفر به این جزیره تماشایی در این موقع از سال بهترین انتخاب محسوب می‌شود. اجازه بدهید کمی هم با هومسا آشنا شویم و ببینیم چرا هومسا بهترین انتخاب شما برای هر سفری در هر زمانی از سال است.

هومسا سامانه آنلاین اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه در سرتاسر ایران است که بیش از 6000 هزار اقامتگاه فعال در تمام کشور دارد. این وبسایت امکان انتخاب اقامتگاه از بین اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ویلا، سوئیت، آپارتمان، کلبه، هتل و مهمان‌پذیر را به شما می‌دهد و دست شما را برای اقامت در بهترین اقامتگاه‌ها، با توجه به شرایط و بودجه شما، باز می‌گذارد. شما با هومسا یک پشتیبانی 24 ساعته خواهید داشت که در هر لحظه از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند و تمام دغدغه‌های رزرو اقامتگاه‌تان را برطرف می‌کنند.