۰ نفر

گران‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های تهران

۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۳
کد خبر: 474433
گران‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های تهران

تهران شهری بزرگ و پرجمعیت است که روز به روز به وسعت و جمعیت آن اضافه می‌شود. از آن‌جا که تهران پایتخت ایران و قطب اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور است، مسافران و مهاجران زیادی را سالانه به درون خود می‌کشاند. به دلیل حجم زیاد مسافر، مهمانپذیر و محل اقامت و هتل در تهران زیاد است، به قدری که ممکن است شما در انتخاب محل اقامت سردرگم شوید. اگر قصد سفر به تهران را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با گران‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های تهران آشنا کنیم.

هرچقدر پول بدهید همانقدر آش می‌خورید.

این مثل قدیمی هنوز که هنوز است کاربرد دارد و می‌توانیم بگوئیم در اکثر موارد هرچه امکانات یک هتل بیشتر باشد، قیمت اقامت در اتاق‌های آن هتل هم بیشتر است. البته برعکس این مثل همیشه برقرار نیست، یعنی نمی‌توانیم با اطمینان بگوئیم که هر هتل گرانی خوب است، ولی تقریباً می‌توانیم مطمئن باشیم که هرچه امکانات یک هتل بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

معرفی گران‌ترین هتل‌های تهران

هتل‌های گران و لاکچری در تهران بیشتر میزبان مهمانان خارجی هستند که اغلب به دلیل کار، شرکت در همایش و کنفرانس و جلسه و یا تفریح به پایتخت ایران سفر می‌کنند. این هتل‌ها همه پنج ستاره هستند و بیشترین امکانات و خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برخی از مهم‌ترین این هتل‌ها عبارتند از:

هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد

هتل اسپیناس (شعبه قدیمی‌تر هتل اسپیناس پالاس) در بلوار کشاورز

هتل پارسیان آزادی واقع در میدان قدس، خیابان دربند

هتل ویستریا واقع در میدان قدس، خیابان دربند

هتل پارسیان استقلال واق در بزرگراه شهید چمران

هتل لاله تهران در بلوار کشاورز و در نزدیکی پارک لاله

محل اقامت خود را مناسب با نیازتان انتخاب کنید.

اگر شما جزو مشتریان هتل‌های پنج ستاره تهران نیستید، نگران نباشید. تنوع هتل‌ در تهران آنقدر زیاد است که شما حتماً می‌توانید یک هتل ارزان در تهران پیدا کنید که با توجه به قیمت امکانات بسیار خوبی به شما ارائه ‌دهد. می‌توانید برای پیدا کردن هتل ارزان در تهران به سایت اسنپ روم بروید و از تخفیف هتل‌ها در اسنپ روم استفاده کنید تا هزینه اقامتتان به حداقل برسد. اگر با ماشین شخصی خود به تهران سفر می‌کنید و قصد اقامت در مرکز شهر را دارید، بهتر است هتلی با پارکینگ اختصاصی انتخاب کنید، اما اگر برای انجام کار خاصی یا بازدید از منطقه مشخصی به تهران سفر می‌کنید، سعی کنید تا آنجا که می‌توانید هتل خود را در نزدیکی اماکن مورد نظرتان انتخاب کنید تا از هدر رفتن وقت و انرژی در ترافیک‌های سنگین تهران جلوگیری کنید.

ارزان‌ترین هتل‌های تهران

هرچه از ستاره‌های یک هتل کم شود، قیمت آن نیز ارزان‌تر می‌شود. تعداد ستاره‌های یک هتل به امکانات آن هتل بستگی دارد. هتل‌های کم ستاره اغلب در اماکن شلوغ و پرتردد شهر و یا در نزدیکی پایانه‌ها قرار دارند. فضای کوچکی دارند، ممکن است رستوران نداشته باشند و یا رستوران کوچک و جمع‌جوری داشته باشند. با این وجود، هتل‌های یک و دو ستاره نیز مانند هتل‌های چهار و پنج ستاره از قوانین و مقررات هتل‌داری تبعیت می‌کنند و رعایت نکات بهداشتی جزو اولین اصول آن‌ها است. این هتل‌ها به دلیل ارزانی قیمت طرفدارن زیادی دارند و می‌توانند خیال شما را از جهت هزینه‌های اقامت در تهران راحت کنند. برای رزرو هتل ارزان در تهران به سایت اسنپ روم بروید و با دیدن عکس و امکانات هتل‌ها اتاق مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به رزرو هتل در تهران کنید.

2

معرفی چند هتل ارزان در تهران

در مرکز شهر تهران و در خیابان‌های مهم و اصلی شهر به راحتی می‌توانید هتل‌های ارزان و باکیفیتی پیدا کنید که اکثر آن‌ها قدمتی چند ساله دارند و سال‌ها به مسافران و مشتریان خود سرویس داده‌اند. در اینجا به معرفی برخی از این هتل‌های ارزان یک و دو ستاره می‌پردازیم:

هتل یک ستاره ممتاز ثامن واقع در میدان امام خمینی

هتل دو ستاره حافظ واقع در خیابان فردوسی جنوبی

هتل دو ستاره پاسارگاد واقع در خیابان آزادی

هتل دو ستاره سعدی واقع در خیابان جمهوری بین چهارراه استانبول و مخبرالدوله

هتل نادری واقع در خیابان جمهوری

هتل دو ستاره آرمان واقع در میدان امام خمینی

هتل یک ستاره اخوت واقع در تقاطع خیابان خیام و اخوت

این هتل‌ها از حداقل کیفیت و امکانات برخوردار هستند و می‌توانید عکس و امکانات اتاق‌های آن‌‌ها را در سایت اسنپ روم مشاهده کنید. قیمت این هتل‌ها با توجه به اتاقی که انتخاب می‌کنید و فصلی که اقدام به رزرو هتل می‌کنید، متفاوت است.