۰ نفر

قابل توجه دارندگان قبوض ودیعه گذاری؛

پیش اطلاعیه حج تمتع۹۹ منتشر شد

۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۴۴
کد خبر: 417377
پیش اطلاعیه حج تمتع۹۹ منتشر شد

پیش اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص فراخوان دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال ۱۳۹۹ فراهم شده و سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج عزیز کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار دارد لذا به اطلاع دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا ۱۵ اردیبهشت ۸۶ (سپرده‌گذاری در یکی از شعب بانک ملی ایران) می رساند چنانچه تاکنون اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود ننموده‌اند ضروری است با مراجعه به سامانه: http:// reserve.haj.ir در این خصوص اقدام و کد پیگیری دریافت نمایند.

ضمناً زمان بندی و نحوه مراجعه اولویت های فوق الذکر( در قالب اولویت های اصلی و ذخیره) و اسامی و مشخصات کاروان ها برای انتخاب و ثبت نام، در دهه اول اسفند ماه سالجاری اعلام خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم انتخاب و ثبت نام در کاروان ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویت های ذخیره (اولویت های از نیمه اول اردیبهشت ۱۳۸۶ به بعد) را به صورت روزشمار فراخوان خواهد نمود.

مجدداً یادآوری و تأکید می‌نماید کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع با مراجعه به سامانه نسبت به تکمیل و به روز رسانی اطلاعات خود اقدام نمایند.

ضمناً سایر جزئیات تکمیلی در این خصوص در اطلاعیه‌های بعدی سازمان به اطلاع واجدین شرایط خواهد رسید.