۰ نفر

آغاز فستیوال خرید دبی 2020

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷
کد خبر: 409866
آغاز فستیوال خرید دبی 2020

دبی با دارا بودن بیش از ۷۰ مال، که هر ساله بر تعداد آن افزوده می‌شود، بهشتی برای خرید محسوب می‌شود. حضور تمامی برندهای مطرح جهان و قرار داشتن آن‌ها در حداقل یکی از مال‌های این شهر، سبب می‌شود تا آن‌ها که قصد خرید دارند، این شهر را برای سفر خود برگزینند. اما قیمت‌ها شاید کمی برای مسافران این شهر ارزان نباشد، پس دقت کردن به رویدادهای خریدی که در این شهر برگزار می‌شود، می‌تواند کمک بزرگی به خریداران کند.

فستیوال خرید دبی چیست؟

یکی از رویدادهایی که هر ساله در دبی برگزار می‌شود، فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival یا به اختصار DSF) است. این رویداد از سال 1996 آغاز شده و تا امروز ادامه داشته است. این فستیوال، معمولاً یک ماه را به خود اختصاص می‌دهد، که در آن جشن‌های هیجان‌انگیز، تخفیف‌های کم‌نظیر و همچنین ارائه جوایز و قرعه‌کشی‌های بی‌نظیری برگزار می‌شود، که شرکت در آن می‌تواند برای هر مسافری از دبی، جذاب و جالب و مهم‌تر از همه، به‌صرفه باشد. در تمامی سطح شهر و مال‌های آن، برنامه‌های ویژه، تخفیف‌های خارق‌العاده و سرگرمی‌های متفاوتی گنجانده شده، تا تجربه‌ی خرید مسافران در هر کدام آن‌ها متفاوت بوده و تکراری و خسته‌کننده نشود.

فستیوال خرید دبی در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

هر ساله این فسیتوال در فصل اول سال میلادی برگزار می‌شود. برای سال 2020، این برنامه از هفته‌ی اول ژانویه آغاز شده و تا هفته‌ی اول فوریه ادامه خواهد داشت. بنابراین اگر قصد خرید تور دبی به منظور شرکت در این فستیوال را دارید، باید سریعاً اقدام کنید، چرا که به منظور دریافت ویزای دبی، حداقل ۳ روز را می‌بایست در انتظار باشید، که گاهی اوقات طولانی‌تر نیز خواهد شد.

از کدام مکان‌ها خرید کنیم؟

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد، دبی پر از فروشگاه‌های رنگارنگ و مال‌های کم‌نظیر در جهان است. این فستیوال نیز در سراسر این شهر برگزار می‌شود و از هر جایی که بخواهید امکان خرید خواهید داشت، اما برای خریدهای استثنایی در خلال فستیوال خرید دبی، می‌توانید به بهترین مال‌هایی که در زیر لیست شده بروید و خریدهای خود را انجام دهید.

  • The Dubai Mall
  • Ibn Battuta Mall
  • Mall of the Emirates
  • Global Village
  • Dubai Gold Souk

همچنین برای آشنایی هر چه بیشتر با مراکز خرید دبی، می‌توانید مقالات ما در این زمینه، در سایت آژانس مقتدرسیر را مطالعه کنید.

دد

چه چیزهایی را در فستیوال خرید دبی بخریم؟

اگر با تور دبی قبلاً هم همراه شده باشید، می‌دانید که هر چه بخواهید در این شهر بی‌نظیر خواهید یافت، اما برخی محصولات در این فستیوال می‌تواند، سود بیشتری را برای خریداران خود داشته باشد.

  • لوازم الکترونیکی: یکی از بهترین موقعیت‌هایی که می‌توانید نسبت به خرید لوازم الکترونیکی در دبی اقدام کنید، بدون هیچ شکی فستیوال خرید دبی خواهد بود، فارغ از این که تخفیف‌های بی‌نظیری برای محصولات در نظر گرفته شده، بسیاری کمپانی‌ها، محصولات جدید خود را در این رویداد به بازار عرضه می‌کنند، تا مصرف‌کنندگان بی‌شمار جهانی که در آن شرکت کرده‌اند، امکان استفاده و تست آن‌ها را داشته باشند. از طرفی ممکن است شانس همراه شما باشد و در یکی از قرعه‌کشی‌های این محصولات هم، برنده شوید.
  • جواهرات: اگر اهل خرید جواهرات از جمله طلا یا برندهای معتبر جهانی هستید، به هیچ‌وجه نباید این رویداد را از دست بدهید، چون فقط کمی تخفیف می‌تواند یک صرفه‌جویی دل‌چسب را برای شما، به همراه داشته باشد.
  • محصولات چرمی: کیف، کفش و دیگر مصنوعات چرمی هم، در این بازار بسیار طرفدار خواهند داشت و همین باعث می‌شود تا کمپانی‌های مختلف، بهترین مدل‌ها و اجناس خود را در جریان این فستیوال، به مسافران عرضه کنند.
  • عطر و لوازم آرایشی: وجود فروشگاه‌های برندهای مطرح جهانی، که محصولات این کمپانی‌ها را به صورت مستقیم به خریداران عرضه می‌کنند، می‌تواند برای بسیاری از مسافران جذاب و بی‌نظیر به نظر بیاید. پس اگر می‌خواهید بهترین خریدهای این رده از محصولات را داشته باشید، تلاش کنید تا با تور دبی همراه شده و خریدهای بی‌نظیری برای خود داشته باشید.

ددد

تورهای فستیوال خرید دبی چه شرایطی دارد؟

اگر به نظرتان رسیده که شرکت در فستیوال خرید دبی برای شما یک فرصت استثنایی‌ست و قصد دارید تا خریدی بی‌نظیر را تجربه کنید، می‌بایست در مورد تورهای آن بهتر بدانید.

دقت داشته باشید که فستیوال خرید دبی ۲۰۲۰ تا هفته‌ی اول فوریه یعنی اواسط بهمن ماه ۱۳۹۸ ادامه دارد. بهتر است حداکثر تا اوایل بهمن در دبی حضور داشته باشید، تا امکان یافتن تمامی محصولات مورد نظرتان را داشته باشید. دقت کنید که دریافت ویزای دبی چند روزی زمان می‌برد، با توجه به تعطیلات، شما یک هفته نیز برای این مسأله اختصاص دهید. توصیه ما آن است که در همین هفته تصمیم خود را بگیرید و برای یک تاریخ، سفر خود را نهایی کنید.

برای یک خرید مناسب، می‌توانید از تورهای ۳ شب و ۴ روز آژانس مقتدرسیر به مقصد دبی، که با پرواز ایران ایر برگزار می‌شود، بهره ببرید. اما پیشنهاد ما آن است که اگر امکان‌ش برای شما فراهم است، تور زمستان دبی که ۵ شب و ۶ روز را به خود اختصاص می‌دهد را، انتخاب کنید تا زمان بیشتری را برای خرید داشته باشید. حداقل قیمت تور دبی برای این بازه‌ی زمانی، ۳.۵ میلیون تومان است و وابسته به تعداد شب اقامت و همچنین هتل انتخابی، افزایش خواهد داشت. پس تا پیش از آن که امکان استفاده از این فستیوال بی‌نظیر به پایان برسد، نسب به خرید تور دبی اقدام کرده و با دستانی پر، به استقبال بهار و نوروز 99 بروید.