۰ نفر

چگونه سفری ارزان به تور بالی اسپانیا و فرانسه داشته باشیم؟

۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳
کد خبر: 406042
چگونه سفری ارزان به  تور بالی اسپانیا و فرانسه داشته باشیم؟

فرهنگ مردم بالی و اندونزی                                                          

در کشور اندونزی بیش از 17 هزار جزیره زیبا و دیدنی وجود دارد که با تور بالی می‎توانید از دیدنی‎ترین جزیره موجود در این منطقه دیدن کنید. مجموع افرادی که در این جزایر زندگی می‎کنند به 200 میلیون نفر خواهد رسید. زبان رسمی که در این کشور وجود دارد مالایایی می‎باشد با این حال گویش‎های مختلفی نیز در این منطقه وجود دارد که تعداد آنها به 300 گویش می‎رسد.

این تنوع سبب شده تا علاقه‎مندان به فرهنگ و گویش ملل مختلف برای آشنایی با آنها با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنند و به مطالعه زبان و گویش‎های موجود در این منطقه بپردازند.

علاوه بر وجود گویش‎های مختلف در میان مردم ساکن در این منطقه می‎توانید نژادهای مختلفی را نیز مشاهده کنید. دین بیشتر افرادی که در اندونزی زندگی می‎کنند اسلام می‎باشد و این کشور دارای بیشترین مسلمانان جهان است.

فرهنگ این مردم به گونه‎ای است با دیگران به راحتی ارتباط برقرار می‎کنند. این برخورد بقدری دوستانه می‎باشد که شما می‎توانید در اولین برخورد خود را با اسم کوچک خود معرفی کنید. همین خونگرمی مردم این منطقه در جذب گردشگران که با تور بالی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند تاثیر چشم گیری داشته است.

از خصوصیات بارز مردمان این منطقه می‎توان به مهمانوازی آنها اشاره کرد که بسیاری از توریست‎ها برای وجود همین خصوصیت به خرید تور بالی ترغیب می‎شوند و یا با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به شخصه به این منطقه سفر می‎کنند.

در هنگام سلام و خداحافظی کردن تنها کافی است که دستان خود را تکان دهید و برای مواردی که با شخصی بسیار صمیمی شدید می‎توانید با دست زدن به شانه آن شخص این حس صمیمیت خود را نشان دهید.

برای انجام حرکت باید از دست راستتان استفاده کنید. علاوه براین برای دادن و گرفتن چیزی نیز باید از دست راست استفاده کنید. برای دیدن فرهنگ موجود در میان مردمان این سرزمین می‎توانید از تور بالی استفاده کنید و با پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید.

در مورد بوسیدن می‎توان اینچنین گفت که اینکار بیشتر در میان بانوان در این منطقه رواج دارد تا آقایان تا زمانی که یکدیگر را به خوبی نشناسند از انجام این کار خودداری می‎کنند. نکته جالب توجه در برخی از مناطق این است که لمس کردن سر دیگران نوعی بی احترامی محسوب می‎شود.

در صورتیکه با تور بالی و یا با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید می‎توانید با فرهنگ و آداب و رسوم این مردم بیشتر آشنا شوید. این مردم برای افراد سالمند احترام ویژه‎ای را قائل هستند. نمونه‎ای از این احترامات این است که زمانی فردی با فرد مسنی در حال صحبت است از بردن نام آن شخص به تنهایی اجتناب می‎کند.

 برای بکار بردن نام آقایان قبل از نام شخص از کلمه پاک یا باپاک استفاده می‎شود که دانستن آن زمانی که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید ممکن است سودمند باشد.

اگر آن شخص خانوم باشد قبل از اسم آن شخص باید از کلمه ایبو استفاده کنند. ممکن است شخصی برای شما کاری را انجام دهد در اینصورت می‎توانید با بکار بردن جمله تریما کاسی که به منظور قدردانی بکار برده می‎شود استفاده کنید.

زمانی که با خرید بلیط هواپیما بالی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید در صورتیکه قصد عکس گرفتن از شخصی را دارید بهتر است که از آن فرد اجازه بگیرید و این نشانه احترام گذاشتن شما به آن فرد خواهد بود.

زیرا افرادی که در جزیره بالی ساکن هستند و هندو می‎باشند از این کار خوششان نمی‎آید و علاقه‎ای به انجام اینکار ندارند. دلیل آنها برای انجام ندادن اینکار این است که معتقدند با عکس گرفتن روح فرد را با خود همراه می‎کنید.

تور اسپانیا

اگر تصمیم دارید به شهرهایی مانند مادرید و بارسلونا و... سفر کنید باید با نکات تور اسپانیا آشنا شوید. آشنایی با این نکات و ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما به شما کمک می‌کند تا سفری ارزان و با کیفیت را تجربه کرده و کم هزینه‌ترین سفر خود را به اسپانیا داشته باشید.

در نتیجه می‌توان گفت که با رعایت نکات سفر و اطلاع از نحوه انتخاب پرواز خارجی، رزرو هتل، شیوه غذا خوردن، بازدید از جاذبه‌های شهر و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود ارزان‌ترین و بهترین سفر خود با تور اسپانیا را تجربه کنید.

اا

ویزای اسپانیا

همانطور که می‌دانید برای ورود به اسپانیا به ویزای شینگن نیاز دارید. قبل از هرگونه برنامه‌ریزی برای پرواز خارجی اسپانیا بهتر است از چند ماه قبل یعنی حداقل سه ماه قبل برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید. برای گرفتن این ویزا مدارک و شرایطی لازم است، همچنین باید پرواز و هتل خود را از قبل انتخاب کرده باشید.

انتخاب زمان درست پرواز

سعی کنید پرواز خارجی تور اسپانیا را در زمان مناسبی بگیرید. اگر به خرید بلیط ارزان هواپیما و کاهش هزینه‌های سفر علاقه دارید بهتر است به سراغ پروازهای لحظه آخری بروید. شما می‌توانید بلیط ارزان هواپیما را از طریق خرید بلیط هواپیماهای لحظه آخری و چارتری و یا خرید از ایرلاین‌های ارزان‌تر تهیه کنید. به نکات زیر برای انتخاب پرواز خود توجه کنید:

اگر زمان سفر برای شما در اولویت قرار دارد، پروازهای بدون توقف را انتخاب کنید.

می‌توانید با انتخاب پروازهایی با یک توقف در مسیر، هزینه کمتری را بپردازید.

از طریق سایت‌های مختلف، قیمت تمامی ایرلاین‌ها را با هم مقایسه کنید.

زمان پرواز و رسیدن به فرودگاه‌های اسپانیا را در نظر بگیرید

هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما ترجیحا به دنبال پروازی باشید که شما را در زمان قابل قبولی مثلا در هنگام صبح به فرودگاه‌های اسپانیا برساند. اگر پرواز خارجی شما در هنگام شب به مقصد برسد ممکن است به دلیل ناآگاهی از مقصد این موضوع برای شما آزاردهنده باشد.

اگر برای اولین بار است که با تور اسپانیا به این کشور سفر می‌کنید باید بدانید که معمولا از ساعت ۲ ظهر به بعد اتاق‌های هتل به مسافران تحویل داده می‌شود و در صورت زودتر رسیدن باید با پذیرش هتل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌ای اضافه شوید.

 اگر سبک سفر می‌کنید و چمدان سنگینی به همراه ندارید پرواز خارجی که صبح وارد اسپانیا می‌شود برای شما مناسب است. اما اگر قصد دارید ابتدا به هتل بروید و چمدان‌های خود را درون هتل بگذارید، پروازهایی که در ساعات ظهر به بعد به مقصد می‌رسند برای شما مناسب‌تر است.

مانند اسپانیایی‌ها غذا بخورید

اگر تور اسپانیا را برای سفر انتخاب کرده‌اید باید بدانید که اسپانیایی‌ها عادت دارند که صبحانه کمی بخورند و در عوض ناهار مفصلی داشته باشند و از این نظر می‌توان گفت که شباهت بسیار زیادی به ایرانیان دارند. صبحانه‌ها در اسپانیا گران‌تر از ناهار بوده و همین موضوع دلیل این امر می‌باشد در نتیجه علاوه بر خرید بلیط ارزان هواپیما، دانستن این نکات و رعایت آن نقش مهمی در کاهش هزینه‌های تور اسپانیا دارد.

 در ساعت ۷ تا ۱۰ صبح می‌توانید شاهد بسیاری از مردمان اسپانیا باشید که در کافه‌ها نشسته‌اند و تنها یک نان تست و فنجانی قهوه سفارش داده‌اند، در نتیجه می‌توان گفت که حتی میان‌وعده‌ها هم از ناهار گران‌تر بوده و بهتر است ناهار را به عنوان وعده اصلی خود انتخاب کنید. 

امیدواریم با رعایت نکات گفته شده سفری ارزان و دلنشین را تجربه کنید. در مقالات بعدی نیز سعی داریم در مورد سایر مواردی که تجربه یک سفر کم هزینه به اسپانیا را به شما هدیه می‌دهد، مطالبی را بازگو کنیم.

آشنایی با کاخ لوشان مارسی در فرانسه

مارسی یکی از قدیمی‎ترین شهرهای فرانسه می‎باشد که در نزدیکی شهر پاریس قرار گرفته است. امکانات گردشگری و رفاهی در این منطقه به گونه‎ای است که سالانه هزاران مسافر با تور فرانسه به این شهر می‎آیند و همگی از سفر خود رضایتمند هستند.

شهر مارسی شهری بندری بوده که توانسته لقب بزرگترین بندر در فرانسه را به خود اختصاص دهد و با داشتن جاذبه‎های گردشگری فراوان سالانه هزاران گردشگری را که با تور فرانسه و تهیه بلیط هواپیما به فرانسه سفر می‎کنند را به سوی خود بکشاند.

ااا

در مورد آب و هوای این منطقه بدلیل نزدیکی آن به دریای مدیترانه از آب و هوای مدیترانه‎ای بهره می‎برد و این بدین معناست که همواره آب و هوای این منطقه مطبوع و معتدل است.

داشتن آب و هوایی مناسب و معتدل و همچنین وجود آثار و جاذبه‎های گردشگری طبیعی و تاریخی این شهر را به یک مقصد توریستی تبدیل کرده است که مسافران زیادی برای دیدن کردن از آنها با تور فرانسه و خرید بلیط خارجی  به این منطقه سفر می‎کنند.

در مورد آب و هوا در فصل‎های مختلف می‎توان اینگونه گفت که در بهار آب و هوا کمی از پائیز خشک‎تر است. در فصل تابستان نیز دمای هوا به گونه‎ای می‎باشد که به ندرت به بالای 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید و در کل این منطقه همانطور که گفته شد از آب و هوای مطلوبی برخوردار است که داشتن همین فاکتور به تنهایی می‎تواند دلیلی بر تهیه تور فرانسه و سفر با بلیط هواپیما به این شهر باشد.

علاوه‎بر داشتن هوایی معتدل این شهر دارای جاذبه‎های گردشگری بسیاری است که همه ساله گردشگران ربای دیدن آنها با تور فرانسه و خرید بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند. در ادامه به معرفی برخی از این آثار گردشگری خواهیم پرداخت.

کاخ لونشان

از دلایلی که می‎توان برای ساخت این بنا نام برد این است که این بنا را به منظور جشن گرفتن به مناسبت تاسیس کانال مارسی طراحی و ساخته‎اند . امروزه این بنا به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است که همه ساله گردشگران بسیاری با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای دیدن آن به مارسی سفر می‎کنند.

کانال مارسی همان آبراهی می‎باشد که آب را از رود دورانس به سمت شهر مارسی سرازیر می‎کند. طراحی و ساخت این بنا بسیار دشوار و زمان‎بر بوده است.

 بطوریکه طراحان و سازندگان برای ساخت این بنا 30 سال وقت صرف کردند  و در پایان اثری را ازخود برجای گذاشتند که گردشگرانی را از سراسر جهان مجبور به خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی می‎کند تا به مارسی بیایند و در کنار دیدن کردن ازدیگر آثار تاریخی این شهر از این بنای زیبا و هنرمندانه نیز دیدن بعمل آورند.

ساخت این بنای باشکوه و با عظمت در نهایت بعد گذشت مدتی طولانی در تاریخ 1869 به پایان رسید. امروزه موزه تاریخ طبیعی و هنرهای زیبایی نیز در این مکان قرار داده شده است که پارک لوشان در بخشی از این ناحیه قرار گرفته است.

دیدنی‎ها و جاذبه‎های موجود در این شهر بقدری زیاد است که اگر قصد سفر به کشوری خارجی را دارید حتما با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به تور فرانسه سفر کنید و به شهر مارسی بروید و از نزدیک با جاذبه‎های موجود در این شهر دیدن کنید.

پارک لوشان در زمره باغ‎های مشهور و معروف در فرانسه به حساب می‎آید که در آن از چندین مجسمه و یک باغ فرانسوی برای زیبایی بیشتر استفاده شده است. برای دیدن تمام زیبایی موجود در این منطقه بهتر است شب برای بازدید آن اقدام بعمل آورید زیرا در طراحی آن از نور پردازی‎هایی استفاده شده است که تنها در شب هنگام قابل رویت می‎باشند.