۰ نفر

یک مکان زیارتی که همه با آن خاطره داریم!

۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵
کد خبر: 399554
یک مکان زیارتی که همه با آن خاطره داریم!

اگر بخواهیم پر مسافرترین شهرهای ایران را انتخاب کنیم، قطعاً نام مشهد در جایگاه اول قرار خواهد گرفت. با این‌که وجود حرم ملکوتی امام رضا (ع) قطعاً موجب محبوبیت بی‌حدوحصر این شهر مقدس است اما مشهد پر است از جاذبه‌های مختلف که باعث می‌شوند معمولاً این شهر ملکوتی معمولاً در بسیاری از روزهای سال پر از مسافر باشد. اگر مسافر مشهد هستید و یا می‌خواهید در آینده‌ای نزدیک به این شهر سفر کنید و علاقه‌مند این امر هستید که سفری ارزان به مشهد داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید عوامل تأثیرگذار بر روی ارزانی سفر با تور مشهد چه ها هستند!

اگر سفر ارزان می‌خواهید، هیچ‌وقت در این زمان‌ها به مشهد سفر نکنید!

این‌که بخواهیم درباره زمان سفر به مشهد مفصل برایتان بگوییم، مطلب و نکته زیاد بسیار زیاد است اما اگر سفر ارزانی با تور مشهد می‌خواهید، هیچ‌وقت در ایام عید نوروز، اعیاد مذهبی مختلف، میلاد و شهادت امام رضا (ع)، دهه کرامت، ماه محرم، اربعین و ماه رمضان به مشهد سفر نکنید! البته در فصل بهار و تابستان، مسافران بدون توجه به مناسبت‌های خاص به این شهر سفر می‌کنند و در 6 ماهه نخست سال، مشهد همیشه شلوغ‌ترین روزهای خود را می‌گذراند. اگر می‌خواهید سفری ارزان و مقرون‌به‌صرفه مشهد داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که اواخر پاییز و فصل زمستان را انتخاب کنید زیرا در این روزهای سال، مشهد آب و هوایی سرد دارد و مسافران کمتری به آن سفر می‌کنند و در نتیجه، هزینه خدمات گردشگری مثل خرید بلیط هواپیما مشهد و یا رزرو هتل مشهد به شدت کاهش پیدا می‌کند. جهت خرید تور هوایی مشهد کلیک کنید.

مم

از خرید بلیط لحظه آخری مشهد غافل نشوید!

یکی از بهترین راهکارهایی که برای سفر ارزان با تور مشهد به شما پیشنهاد می‌کنیم این است که برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید و از بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد غافل نشوید! این‌که برای سفرتان به این شهر مقدس، پرواز لحظه آخری را انتخاب کنید، تأثیر فراوانی در هزینه نهایی سفر شما به این شهر مقدس خواهد گذاشت و در آخر حس خوب سفری ارزان به یکی از معروف‌ترین شهرهای تفریحی و سیاحتی ایران را تجربه خواهید کرد. اگر هم که به فکر جایی هستید که همه خدمات مورد نظرتان را یکجا ارائه دهد و قابل اطمینان باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا برای خرید تور مشهد، بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل مشهد از خدمات شرکت جهانگردی و مسافرتی الی گشت استفاده نمایید.

جهت اطلاع از خدمات پرواز یا خرید تور مشهد به آدرس زیر مراجعه کنید :

www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-مشهد/

ممم

برای رزرو هتل در مشهد از پیشرفت تکنولوژی کمک بگیرید!

دیگر لازم نیست برای رزرو هتل ارزان در مشهد نزدیک به حرم به زحمت بیفتید! قدیم‌ترها و قبل از این‌که زندگی‌های ما با دنیای اینترنت و جستجو و مبادلات آنلاین گره بخورد، بیشتر مسافرین مشهد به این شهر سفر می‌کردند و  تازه بعد از این‌که داخل شهر شدند؛ به جستجو برای محل اقامتی مناسب می‌پرداختند. اما حالا که چنین ابزار قدرتمندی را تکنولوژی به ما هدیه داده، دیگر خبری از سردرگمی و هدر دادن وقت برای مسافران تور مشهد نیست. علاوه بر رزرو راحت هتل در هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع) و یا هتل آپارتمان‌ها و یا اقامتگاه‌های لوکس این شهر می‌توانید از تخفیف‌هایی که در طول فصل‌های مختلف بر روی اتاق‌های خود می‌گذراند نیز باخبر شوید و سفری ارزان‌تر به مشهد را تجربه کنید.

 

اطلاعات تماس با شرکت الی گشت :

آدرس : تهران، خیابان بهشتی

 خیابان خالد اسلامبولی کوچه ۲۳ پلاک ۷

info@eligasht.com

021-8540

منبع : الی گشت