۰ نفر

هزینه اقامت در هتل‌های معروف شیراز چقدر است؟

۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴
کد خبر: 331133
هزینه اقامت در هتل‌های معروف شیراز چقدر است؟

در سفر به هر شهری دلمان می‌خواهد بدانیم مناسب‌ترین هتل‌های آن شهر برای اقامت کدامند، چه امکاناتی دارند و هزینه اقامت در آنها از شبی چقدر شروع می‌شود. اهمیت این موضوع در سفر به شهرهای توریستی مثل شیراز بیشتر نمایان می‌شود و برای همین ما به بررسی هزینه رزرو آن دسته از هتل‌های شیراز که در نزد گردشگران محبوب‌ترند پرداخته‌ایم.

هتل بزرگ شیراز

برای آن دسته از مسافرانی که از دروازه قرآن می‌گذرند و وارد شیراز می‌شوند، ساختمان هتل بزرگ شیراز بسیار آشناست. هتل بزرگ همانطور که از اسمش برمی‌آید بسیار بزرگ است؛ 40 هزار متر مربع. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز تفریحی و توریستی شهر و امکاناتی که دارد محبوب گردشگران زیادی‌ست. هزینه اقامت در این هتل از 318 هزار تومان شروع می‌شود و تا 606 هزار تومان هم می‌رسد.

هتل زندیه

آن دسته از هتل‌های شهر که نزدیک جاهای دیدنی باشند، طرفداران بیشتری دارند و هتل زندیه شیراز هم از این قاعده مستثنی نیست. این هتل 5 ستاره در نزدیک‌ترین فاصله تا ارگ کریمخانی واقع شده و به دلیل نوساز بودنش مورد استقبال قرار گرفته است. همه جور امکاناتی از رستوران‌های متنوع تا امکانات ورزشی و فضای سبز هم در آن پیدا می‌شود. هزینه اقامت در این هتل از 280 هزار تومان شروع می‌شود و تا 800 هزار تومان هم می‌رسد.

هتل پارک سعدی

مثل دیگر شهرها، آن دسته از هتل‌های شیراز هم که نزدیک جاهای دیدنی هستند، با استقبال بیشتری از سوی گردشگران مواجه می‌شوند و هتل پارک سعدی شیراز هم چنین هتلی‌ست. هتل پارک سعدی در خیابان حافظ و مقابل باغ جهان‌نما قرار گرفته و همین برای آنهایی که می‌خواهند به جاذبه‌های گردشگری شهر نزدیک باشند، کافی‌ست. هتل، به امکاناتی مثل فضای سبز، رستوران‌های مختلف، امکانات ورزشی و گشت درون شهری هم مجهز است. هزینه اقامت در این هتل از 158 هزار تومان شروع  و به 431 هزار تومان ختم می‌شود.

در شیراز، جز هتل‌های چهار و پنج ستاره که کیفیت و امکانات مناسبی دارند، هتل‌های دیگری هم هستند که با وجود دو یا سه ستاره بودن، از امکانات و قیمت مناسبی برخوردارند. هتل نصیرالملک شیراز در نزدیکی شاهچراغ که هزینه اقامت در آن از 81 شروع می‌شود، از هتل‌های دو ستاره شیراز است. همچنین هتل ارگ شیراز واقع در خیابان تختی که از هتل‌های سه ستاره شیراز است، از هتل‌های دیگر شیراز است که هزینه اقامت در آن از 106 هزار تومان شروع می‌شود و به 231 هزار تومان در گران‌ترین حالت می‌رسد. اگر بخواهید هتل‌تان در مرکز شهر باشد و با 5 دقیقه پیاده‌روی به جاهای تاریخی و دیدنی شهر برسید، هتل سه ستاره وکیل هم می‌تواند جزو گزینه‌هایتان قرار بگیرد. هزینه اقامت در این هتل از 137 هزار تومان شروع و به 179 هزار تومان برای اتاق سه تخته ختم می‌شود.