۰ نفر

شرکت پشتیبانی امور دام کشور خبر داد؛

توزیع گوشت قرمز با کامیون های سیار در پایتخت

۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 698077
توزیع گوشت قرمز با کامیون های سیار در پایتخت

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع گوشت منجمد با کامیون های سیار در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، جعفری، معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، در مصاحبه با رادیو درباره توزیع گوشت منجمد گفت: از هفته گذشته در میادین سطح شهر تهران و برخی نقاط پیش بینی شده برای شرکت پشتیبانی امور دام، کامیون‌هایی استقرار یافته است و علاوه بر مباشرین در میدان‌های میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کامیون‌های سیار ما در سطح شهر، گوشت را در دسترس مردم قرار داده و عرضه مستقیم خواهند داشت.

جعفری از استقرار 20 دستگاه کامیون در سطح شهر تهران خبر داد که در حال افزایش است.

وی درباره این توزیع در شهرستان‌ها گفت: سازمان پشتیبانی امور دام تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار است و در استان‌ها نیز تابع نظرات کارگروه استانی تنظیم بازار است.

جعفری خاطرنشان کرد که، این سازمان نمی‌تواند راسا اقدام به توزیع گوشت نماید مگر این که مصوبه استانی به این شرکت تکلیف نماید.

وی در عین حال از سهمیه بندی شهرستانی خبرداد و گفت: توزیع به شکل گسترده و مویرگی در سطح کشور در حال انجام است و طی رصد روزانه استان‌ها، الحمدلله وضعیت توزیع خوب است.

جعفری درباره کیفیت این گوشت یخ زده گفت: کیفیت به قدری خوب است که شخصا از همین گوشت منجمد استفاده می‌کنم.

وی افزود: ما دو منشا تامین گوشت داریم یکی واردات و دیگری تولیدات داخلی است که از بهترین دام‌های موجود در کشور فراوری می‌شود.

جعفری همچنین تاکید کرد مردم در صورت نارضایتی از کیفیت گوشت‌های یخی می‌توانند برای تعویض به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.