۰ نفر

معاون استاندار تهران هشدار داد؛

برخورد با متخلفان و اخلال گران بازار نوروز

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۲۳
کد خبر: 620988
برخورد با متخلفان و اخلال گران بازار نوروز

معاون استاندار تهران با اعلام قیمت میوه های تنظیم بازاری شب عید گفت: برخورد قانونی بامتخلفان و اخلال گران بازار به شدت در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت ها برخورد می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: ذخیره کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها موجود است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار شب عید افزود: تیم های گشت و نظارت متشکل از دستگاه های اجرایی و نظارتی نسبت به فعال سازی گشت های کشیک اقدام و تمهیدات نظارتی را تشدید نمایند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تامین کالاهای اساسی در سطح استان عنوان کرد: اصلاح و نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دسترسی عموم مردم به کالاهای اساسی را تسهیل و قیمت ها در سطح بازار را متعادل می کند.

عسگری سپس گفت: برخورد قانونی بامتخلفان و اخلال گران بازار به شدت در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت ها بر اساس قانون رسیدگی و برخورد صورت می شود.

گفتنی است در ادامه جلسه با اعلام تامین 3 هزار تن پرتقال و 1800 تن سیب قیمت میوه شب عید بر اساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار استان مشخص و قیمت هر کیلو پرتقال 9 هزار تومان، سیب قرمز 11 هزار تومان و سیب زرد 12 هزار تومان تعیین شد.