۰ نفر

نماینده خرم آباد؛

جریمه منابع طبیعی ۲برابر عایدی سالانه کشاورزان است

۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲
کد خبر: 598982
جریمه منابع طبیعی ۲برابر عایدی سالانه کشاورزان است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مذاکره کنندگان کشورمان خواست که در جریان مذاکرات وین به دستورات رهبری و قانون راهبردی لغو تحریم ها توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: بحث مهاجرت روستاییان به کار آنچنان کارشناسی نیاز ندارد چرا که ما باید توجه کنیم عایدی زحمات و اقدامات یک کشاورز یا یک روستایی در یک سال فقط ۱۰ میلیون تومان می شود در حالی که منابع طبیعی برای آن ها ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان جریمه در نظر می گیرد.

وی در این خصوص اضافه کرد: پس چرا یک روستایی باید در روستا بماند و زندگی کند؟ متأسفانه این ظلم بزرگی است که لازم است رئیس جمهور اقدامات و دستورات لازم را در این باره مورد توجه قرار بدهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: متأسفانه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به خوبی مورد توجه قرار نمی گیرد. این در حالی است که این قانون راهکار اصلی ما در مقابله با زیاده خواهی امپریالیسم می باشد. بر همین اساس از مذاکره کنندگان کشورمان درخواست دارم که دستورات حضرت آقا و این قانون را در جریان مذاکرات خود در نظر داشته باشند و مذاکرات قبلی را عبرت خود بدانند تا به مردم، نظام و کشور آسیبی وارد نشود.