۰ نفر

وزیر جهاد کشاورزی؛

نظارت دقیق بر بازار محصولات کشاورزی ضروری است

۹ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵
کد خبر: 594792
نظارت دقیق بر بازار محصولات کشاورزی ضروری است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نظارت دقیق بر بازار محصولات کشاورزی شامل مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در همه شهرها و شهرستان‌ های کشور ضروری است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «سیدجواد ساداتی نژاد» روز پنجشنبه در مراسم آغاز به کار گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی در سراسر کشور با بیان اینکه برخورد با متخلفان با کمک دستگاه‌های مسئول و سازمان تعزیرات حکومتی انجام شود، افزود: لازم است اداره‌های جهاد کشاورزی در سراسر کشور نظارت دقیقی بر این بازارها داشته و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی کار نظارت بر بازار محصولات کشاورزی را کاری مهم و خطیر ارزیابی کرد و گفت: باید با دقت و قدرت این کار انجام شود که البته توان جهاد کشاورزی با توجه به سابقه کاری توانسته از پس کارهای بزرگی به خوبی برآید و این کار نیز با موفقیت به سرانجام خواهد رسید.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها باید از ظرفیت نیروها و امکانات دستگاه‌های عضو قرارگاه امنیت غذایی برای پایش و نظارت مستمر بر تولید و عرضه کالاهای اساسی، بهره گیری کنند.

وی گفت: همچنین گزارش اقدام‌ها در اختیار معاون اول رییس جمهوری و هیات دولت قرار داده شود.

وزیر جهاد کشاورزی  از هماهنگی لازم برای تامین کالاهای مورد نیاز بازار خبر داد.

ساداتی نژاد ادامه داد: اکنون ذخیره سازی مناسبی در انبارها صورت گرفته و هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی بر استفاده از توان بخش خصوصی و سازمان تعاون روستایی  و سازمان های وابسته در این مانور تاکید کرد.

مانور اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی کشاورزی با فرمان وزیر جهاد کشاورزی در سراسر کشور آغاز شد.

این مانور سراسری با هدف نظارت مستمر بر نحوه عرضه کالاهای اساسی کشاورزی و ساماندهی بازار با دستور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی  از امروز و به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

در این مانور بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف و بسیج کار نظارت مستمر بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی را انجام می دهند.