۰ نفر

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور :

یک میلیون و یکصدهزار تن برنج ذخیره سازی شده است

۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۰۲
کد خبر: 313523
یک میلیون و یکصدهزار تن برنج ذخیره سازی شده است

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور از ذخیره سازی بیش از یک میلیون و یکصد هزار تن برنج در انبارها و سیلوهای زیر پوشش این شرکت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمود یوسفی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از انبار کالاهای ذخیره شده مجتمع شهید مدرس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نظر ذخیره کالا وضعیت خوبی داریم و از نظر میزان ذخایر برای یک سال آینده مشکلی در کشور وجود ندارد.

وی با بیان این که از نظر نگهداری برنج در انبارهای مجتمع شهید مدرس ظرفیت بالایی وجود دارد از ذخیره بیش از 48 هزار تن برنج در این مجموعه خبر داد و گفت : با دیگر ظرفیت های شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور، این ظرفیت به بیش از 100 هزار تن می رسد.

وی ظرفیت نگهداری برنج در مجتمع شهید مدرس را بیش از 160هزار تن اعلام کرد و افزود: با ظرفیت بیش از یک میلیون و یکصد هزار تنی نگهداری این محصول در منطقه یک کشور، نیاز استان های زیر پوشش شامل تهران و البرز را تا 8 ماه آینده پاسخگو است .

یوسفی گفت: در صورتی که شرایط ایجاب کند و شرکت بازرگانی دولتی تشخیص دهد، ارسال این کالاها به کل نقاط ایران در دستور کار می تواند قرار گیرد.

مجتمع شهید مدرس با وسعت 155 هکتار، ظرفیت نگهداری کالایی 220 هزار متر مربع به صورت سوله ای را دارد که 120 هزار تن ظرفیت سیلوی نگهداری گندم است.این مجتمع در شهرستان شهریار واقع است.