۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۱۱ اردیبهشت؛

در کنفرانس اطلاع رسانی پتروشیمی ارومیه چه گذشت؟

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸
کد خبر: 714477
در کنفرانس اطلاع رسانی پتروشیمی ارومیه چه گذشت؟

نماد شاروم با نام پتروشیمی ارومیه یکی از شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران در گروه محصولات شیمیایی می باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این نماد در قیمت ۱۲۰۰ تومان در مرداد ۱۳۹۹ در بورس تهران عرضه شد و طی ۵ ماه بازدهی ۲۰۰ درصدی را برای خریداران خود رقم زد.

پس از ثبت قله قیمتی در دی ماه سال ۱۳۹۹ قیمت این نماد ۶۷ درصد کاهش یافت و از ۳۵۰۰ تومان به ۱۱۰۰ تومان رسید و سپس طی رالی اخیر بازار سهام قیمت این سهم به ۴۵۰۰ تومان رسیده است و توانسته از سقف سال ۱۳۹۹ عبور کند.

شرکت در آخرین کنفرانس اطلاع رسانی خود اعلام کرده است که برای صادرات سولفات آمونیوم شرکت مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

همچنین در رابطه با محصول سولفات پتاسیم گرانوله باتوجه به سیاست های دولت در امنیت غذایی کشور فعلا امکان صدور مجوز صادرات این محصول وجود ندارد.

کدال نگر یازدهم اردیبهشت

شراز

موافقت با انتقال نماد شراز به بازار دوم بورس

وکبهمن

آگهی شناسایی خریدار سهام شرکت بیمه پارسیان:

به اطلاع می رساند شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن(سهامی عام) در نظر دارد مشترکاً به همراه احدی از سهامداران بیمه پارسیان نسبت به واگذاری 14 درصد از سهام خود در شرکت بیمه پارسیان با شرایط مناسب به متقاضیان واجد شرایط ازطریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران اقدام نماید.

غبشهر

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

در اردیبهشت 1401 با پیگیری های به عمل آمده توسط انجمن صنفی صنایع روغن نباتی همزمان با حذف ارزترجیحی برای روغن خام، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حاشیه سود معقولی را برای محصولات شرکت در نظر گرفته و اقدام به تایید افزایش نرخ محصولات نمود و مضافا قیمت جهانی روغن خام از بهمن ماه 1401 کاهش یافته و لذا سودآوری شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته بهبود یافته است.

اخابر

نقل و انتقال دارایی های ثابت شرکت:

دارایی های انتقالی: ملک FIC

خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی: 928,857 میلیون ریال

مبلغ فروش: 8,705,840 میلیون ریال

نام شرکت:شرکت سرمایه گذاری توسعه اعتماد مبین

شاروم

 اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت:

  • تعیین نرخ فروش محصولات در بخش دولتی در مناقصات فروش تعیین می گردد و در فروش های آزاد هم بر اساس قیمت تمام شده و سود متعارف و همینطور عرضه و تقاضا در بازار داخل معلوم می شود.
  • برای سولفات آمونیوم شرکت اخیرا مجوز صادرات دریافت کرده است.
  • در رابطه با سولفات پتاسیم گرانوله با توجه به سیاست های دولت در امنیت غذایی کشور فعلا امکان صدور مجوز صادرات این محصول وجود ندارد.

وبرق

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اقدام شرکت جهت درج نماد در بازار بالاتر فرابورس به استحضار می رساند اقدامات اولیه از جمله انعقاد قراداد مشاور پذیرش و همچنین نامه درخواست به معاونت محترم پذیرش شرکت فرابورس ارسال شده است .

فپنتا

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

  • افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از برنامه های آتی شرکت بوده که پس از بررسی در دستور کار هییت مدیره خواهد شد.
  • با عنایت به قابلیت و پتانسیل شرکت های گروه جهت ورود به بورس و فرابورس این مهم پس از انجام اصلاحات ساختاری درسرمایه و حقوق صاحبان سهم، انتقال دارایی ها و الزامات بورس در دستورکار آتی هییت مدیره قرار خواهد گرفت.

وساپا

افشای معاملات موضوع ماده 129 لایحه اصلاحی قانون تجارت یا سایر اشخاص وابسته:

مبلغ معامله: 1,181,362 میلیون ریال

احتراماً ، به استحضار می رساند با توجه به صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1401/10/14 شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا و همچنین گواهینامه حق تقدم به شماره 11236 رقم قابل واریز این شرکت جهت شرکت در افزایش سرمایه آن شرکت مبلغ 1،181 میلیارد ریال بوده، که از محل انتقال سهام به شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا از طریق تسویه خارج از پایاپای در تاریخ 1402/02/10 صورت پذیرفت.

دعبید

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده.