۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۸ فروردین؛

توکاریل برنده مناقصه فولاد مبارکه

۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 708651
توکاریل برنده مناقصه فولاد مبارکه

در افشاییات امروز سایت کدال شرکت توکاریل از برنده شدن خود در مناقصه فولاد مبارکه به هدف نگه داری و تعمیرات خطوط ریلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با مبلغ پیشنهادی ۷۶۳۶۵۹ میلیون ریال خبر داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، همچنین تامین سرمایه کیمیا نیز از اخذ مجوز  فعالیت از سازمان بورس و همچنین اخذ مجوز سبدگردانی و مشاور پذیرش و مشاور عرضه نیز خبر داده است‌.

کدال نگر هشتم فروردین

آباد

 

در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی  دارایی ها به استحضار می رساند نامه در خواست معرفی کارشناسان برای  رسمی دادگستری ارسال شده است.

دسانکو

احتراما به استحضار می رساند شرکت داروسازی سبحان انکولوژی (وابسته به گروه دارویی برکت) با برخورداری از تجهیزات، امکانات و تکنولوژی پیشرفته تولید داروهای خاص و با بهره گیری از دانش فنی متخصصین داخلی موفق به اخذ گواهی جی ام پی خط تولید مواد اولیه دارویی گردیده است که امید است این امر موجب صرفه جویی ارزی، تقویت زنجیره تامین و کاهش هزینه های تولید گردد.

غمینو

تغییر بیش از 10 درصد در نرخ خرید مواد اولیه:

نوع مواد اولیه : برخی از مواد اولیه و بسته بندی مصرفی این شرکت از جمله آرد، روغن و شکر و غیره.

قیمت قبلی :  347222 ریال

قیمت جدید : 457875 ریال

نسبت بهای تمام شده مواد به کل بهای تمام شده مواد شرکت : 84 درصد

غمینو

دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات :

محصول : بیسکویت – پفک

نرخ قبلی : 224428 ریال

نرخ جدید :267943 ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد : 86 درصد

وسرمد

الحاقیه قرارداد درمان بانک صادرات ایران :

صدور الحاقیه افزایش حق بیمه قرارداد درمان پرسنل بانک صادرات در سال 1401 به مبلغ 1.676.579 میلیون ریال که موجب افزایش درآمد شرکت در رشته درمان شده است.

ساراب

فروش 1460 تن سیمان صادراتی مربوط به تعهدات ایجاد شده در مهر ماه بوده که وجه ارزی آن به صورت دلار در همان تاریخ دریافت شده است و با نرخ تسعیر ارز همان زمان ثبت گردیده است.

تکیمیا

اخذ مجوز فعالیت از سازمان بورس و اخذ مجوز مشاور پذیرش و مشاور عرضه و سبدگردانی.

 

توریل

ییرو اطاعیه با شماره پیگیری 992478 مورخ 1401/11/23در خصوص شرکت در مناقصه قراداد شماره 48564357 با موضوع" انجام عملیات راهبری و نگهداری و تعمیرات خطوط ریلی شرکت فولاد مبارکه " ؛ به استحضار میرساند شرکت توکا ریل با مبلغ پیشنهادی سالیانه برابر با763.659 میلیون ریال بعنوان برنده مناقصه مشخص گردیده است .