۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

۲۲ ایده تجاری (تقریبا) بدون هزینه راه اندازی

۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
کد خبر: 569938
۲۲ ایده تجاری (تقریبا) بدون هزینه راه اندازی

دوست دارید که کار خود را شروع کنید اما سرمایه کمی دارید؟ در اینجا ۲۵ گزینه کم هزینه برای بررسی وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، برای شروع یک کار کوچک به سرمایه زیادی احتیاج ندارید.

به دنبال ایده های تجاری مبتنی بر خدمات باشید ، زیرا این ایده ها اغلب شکست کمتری نسبت به مشاغل مبتنی بر محصول دارند.

به این فکر کنید که آیا می توانید سرگرمی یا مهارت های حرفه ای خود را به تجارت خود تبدیل کنید.

این مقاله برای افرادی است که می خواهند کار خود را شروع کنند اما توانایی پرداخت هزینه های زیادی برای هزینه های راه اندازی ندارند.

برای بسیاری از افراد با روحیه کارآفرینی ، دلیل شماره یک برای این که چرا آنها رویاهای تجاری خود را دنبال نمی کنند ، هزینه های قابل توجه مربوط به راه اندازی یک تجارت است. با این حال ، مشاغل زیادی وجود دارد که می توانید امروز آنها را با بودجه کم یا بدون بودجه راه اندازی کنید ، به شرطی که مصمم باشید و کارهای سخت قدیمی را انجام دهید.

اگر می خواهید مشاغلی با هزینه کم راه اندازی کنید ، این ۲۵ ایده به شما در ایجاد اشتیاق کارآفرینی کمک می کند.

۱. ایجاد محتوا:

شبکه های اجتماعی و چرخه خبری ۲۴ ساعته فرصت کاملی را برای حرفه ای های خلاق مانند نویسندگان و طراحان گرافیک ایجاد کرده است که می توانند با استفاده از استعدادهای خود محتوای قابل اشتراک و با کیفیت بالا را برای مشاغل و رسانه ها ایجاد کنند. به دلیل اقتصاد در حال رشد کارگران مستقل و پیمانکاری ، بازاریابی خود به عنوان یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای از همیشه آسان تر است.

۲. دستیار شخصی یا مجازی:

در همین راستا ، کسانی که مهارت های سازمانی خوبی دارند ، برای سایر کارآفرینانی که در حال رشد کسب و کار خود هستند و می خواهند روی کارهای با بازده بالا تمرکز کنند ، تقاضای زیادی دارند.

 یک دستیار شخصی یا مجازی بسیاری از آن کارهای اداری و دفتری را بدون حضور در محل انجام می دهد. این افراد معمولاً از خانه برای بسیاری از مشتریان مختلف کار می کنند ، تقویم ها را ثبت می کنند ، ترتیب پروازها را می دهند و کارهای دفتری را انجام می دهند.

۳. خدمات برنامه ریزی رویدادها:

اگر فردی کاملاً منظم و با جزئیات گرا باشید و عاشق گردهمایی ومهمانی باشید ، ممکن است شخصیت مناسبی برای راه اندازی کسب و کار برنامه ریزی رویدادها داشته باشید. 

برنامه ریزان برگزاری مراسم برای عروسی ها ، مهمانی های جشن تولد و گردهمایی کلاس ها ، برگزاری یک مهمانی هیجان انگیز را برای دیگران آسان می کند. برنامه ریزی چند رویداد حرفه ای به شما کمک می کند تا تجربه مناسب را تجربه کنید.

۴. خدمات سفارش: 

بین مراقبت از فرزندان و مسئولیت های شغلی ، بیشتر والدین شاغل وقت کمی برای رسیدگی به کارهای شخصی مانند خرید مواد غذایی ، رفتن به مرکز خرید یا گرفتن بسته های پستی دارند. یک فرد دیگر می تواند  این کارهای وقت گیر رابرای مشتری انجام دهد و وقت آنها را برای کارهای مهم زندگی آزاد کند. هزینه های رفت و امد را هنگام تعیین حقوق خود ، که می تواند ساعتی یا براساس قانون کار باشد ، در نظر بگیرید.

۵. بازرس حرفه ای:

اهمیت بررسی های خوب در شرکت های بزرگ و کوچک از بین نرفته است. بسیاری از شرکت ها محصولات و خدمات را به افراد ارائه می دهند تا بتوانند درباره شرکت نظرات خود را بنویسند. 

آنها می خواهند یک بررسی خوب ، اما مهمتر از همه ، یک بررسی صادقانه داشته باشند. آنها هزینه زمان  شما را می پردازند و شما می توانید چیزهای جدیدی را امتحان کنید ، کتاب های جدید بخوانید ، آخرین فن آوری را تجربه کنید و موارد دیگر ، همه در حالی  است که حقوق می گیرید.

۶. مشاور شبکه های اجتماعی:

شرکتهای بزرگتر می توانند یک آژانس یا کارمند تمام وقت را برای مدیریت حساب های فیس بوک و توییتر و وبلاگ خود استخدام کنند ، اما مشاغل کوچک اغلب مجبورند از بازاریابی شبکه های اجتماعی خود مراقبت کنند. 

صاحبان مشاغل با داشتن بسیاری از مسئولیت های دیگر ، ممکن است بیش از حد مشغول  باشند که بتوانند یک استراتژی عالی در شبکه های اجتماعی ارائه دهند.

 به عنوان یک مشاور، می توانید به آنها کمک کنید تا بهترین تاکتیک ها ، ارسال برنامه ها و مطالب را برای مخاطبان هدف خود تعیین کنند. با افزایش تعداد مشتری های آنها ، تجارت شما نیز رشد خواهد کرد.

۷. دوره ها و تدریس خصوصی آنلاین:

علاقه شما چیست؟ یوگا؟  پختن؟  طراحی وب سایت؟  شما می توانید با ارائه کلاس های مجازی به دیگران در غنی سازی زندگی خود کمک کنید. بسته ها و فیلم های آموزشی ایجاد کنید ، گزینه دیگر برای اساتید مشتاق ، راه اندازی سرویس تدریس خصوصی مجازی یا خانگی است.

۸. آشپز شخصی:

این شغل مستلزم برنامه ریزی و تهیه وعده های غذایی هفتگی یا روزانه برای مشتریان خود است ، بنابراین مهارت های پخت و پز قوی و دانش لازم در زمینه تغذیه و رژیم های غذایی ویژه یک امر ضروری است.

 لزوماً نیازی به فارغ التحصیلی از مدرسه آشپزی ندارید ، اما داشتن برخی کلاس های آشپزی  اعتبار شما را افزایش می دهد. در حالی که ممکن است مجبور باشید برای برخی از مشتری ها به سوپرمارکت های خاص و یا خانه های مشتری ها بروید ، مشتریان شما باید هزینه مواد اولیه را علاوه بر هزینه خدمات شما تأمین کنند.

۹. خدمات ترجمه:

اگر به زبان دوم تسلط دارید ، می توانید کار تبدیل کلمات نوشتاری و گفتاری را از یک زبان به زبان دیگر پیدا کنید. گسترش روابط بین الملل و افزایش تعداد غیر انگلیسی زبانان ، این زمینه را با سرعت سریع رشد می دهد.

۱۰. آموزش نرم افزار:

آیا در یک برنامه نرم افزاری کاملاً تخصصی مهارت دارید؟  تقاضای رو به رشد آماتورها و متخصصانی که قصد دارند مجموعه مهارت های خود را گسترش دهند ، وجود دارد.

 کتابچه های راهنمای فنی برای برنامه هایی مانند QuickBooks و Final Cut Pro در دسترس است ، اما درک آنها معمولاً  دشوار است. زمان برگزاری کارگاه های آموزشی گروه های کوچک یا جلسات خصوصی را تعیین کنید و هنگام ارائه یک آموزش کامل از برنامه ، ساعت به ساعت شارژ کنید. صبر و حوصله و شخصیت والا حیاتی است.

۱۱. دروس موسیقی:

برای افراد مستعد موسیقی ، ارائه درس به دیگران که می خواهند یک ساز را یاد بگیرند می تواند منبع درآمد خوبی باشد.  دانش آموزان می توانند سازهای خود را برای درسهای یک ساعته به خانه شما بیاورند.

 از موسیقی یا کتابهای آواز در ژانرهای مختلف و با هدف مهارت های مختلف استفاده کنید ، بنابراین می توانید انتخاب گسترده ای برای مشتریان بالقوه خود ارائه دهید. 

۱۲. مشاور: 

طی چند سال گذشته ، مشاغل سراسر کشور از نزدیک اثرات زیست محیطی خود را بررسی کرده اند. با این حال ، راه حل های تجاری سازگار با محیط زیست اغلب حتی برای بزرگترین شرکتها بسیار گران است و مشاغل در هر اندازه ای به دنبال متخصصانی هستند که به آنها مشاوره دهند. 

مشاوران از طیف گسترده ای از زمینه ها ، از مدیریت گرفته تا مهندسی ، به این معنی هستند که مهارت های عملی و تجربیات خاص خود را ارائه می دهند.

۱۳. خدمات دفترداری:

بر خلاف تصور عمومی ، شما برای کار به عنوان یک دفتردار مستقل نیازی به یک حسابدار رسمی ندارید. تمام آنچه شما نیاز دارید مهارت کافی در اعداد و دانش عملی از کارهای پایه حسابداری است (اگرچه مدرک کاردانی حسابداری یا تجربه شغلی معادل آن ارجح است). اینها برخی از خدماتی است که می توانید به عنوان یک دفتردار خارجی ارائه دهید:

نگهداری نرم افزار حسابداری و سیستم های بایگانی

صدور صورتهای مالی

ایجاد ترازنامه

پردازش حقوق و دستمزد

۱۴. خدمات بازاریابی دیجیتال:

اگر در زمینه بازاریابی تجربه دارید ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال انفرادی یک ایده تجاری کم هزینه است که می توانید در کمترین زمان به آن برسید. اگر سابقه بازاریابی ندارید اما به این رشته علاقه مند هستید ، می توانید دوره های آنلاین ارزان قیمت را برای توسعه مهارت های خود بگذرانید.

 یکی از بهترین و در عین حال چالش برانگیزترین موارد در مورد بازاریابی این است که همیشه در حال پیشرفت است.

 بنابراین ، اگر مهارت در داستان سرایی و یادگیری دارید ، یک شرکت بازاریابی دیجیتال شغلی است که می توانید سریع و ارزان آن را شروع کنید.

۱۵. بازاریابی وابسته:

بازاریابی شرکت های وابسته آسان و ارزان شروع می شود ، اما برای موفقیت نیاز به فداکاری و چشم انداز طولانی مدت دارد. اساساً ، بازاریابی شرکت های وابسته شامل تبلیغ محصولات و خدمات شرکت های دیگر، بدست آوردن کمیسیون بازده تولید شده است.

 تنها چیزی که برای شروع به کار نیاز دارید یک وبلاگ یا وب سایت و یک محصول یا خدمات خاص است که دوست دارید آن را تبلیغ کنید. با این حال ، برای موفقیت در بازاریابی شرکت های وابسته ، باید بازدید کنندگان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید و آنها را مجبور به خرید محصولات یا خدمات از شرکای وابسته خود کنید.

۱۶. مشاور دوست یابی آنلاین:

اگر عاشق برقراری ارتباط بین مردم و دوستی هستید ، باید به یک مشاور آنلاین دوست یابی تبدیل شوید. یافتن افراد جالب برای ملاقات می تواند یک کار تمام وقت باشد.

 یک مشاور دوستیابی آنلاین می تواند پروفایل های جالبی بنویسد ، حساب های متعدد مشتری ها را مدیریت کند ، پیام های ناخواسته را فیلتر کند و متن یا تلفن را در مورد موارد منطبق احتمالی ارائه دهد.

۱۷. مشاور امنیت اینترنت:

اگر علاقه زیادی به فناوری اطلاعات ، سیستم های ارتباطی و رایانه دارید ، برای تجارت های کوچک که نیاز به ارتقا امنیت آنلاین خود دارند ، بسیار قابل استفاده هستید.

 کمک به صاحبان مشاغل در جلوگیری از ویروس ، هکرها و کلاهبرداران می تواند یک تجارت بسیار پردرآمد باشد ، خصوصاً اگر مهارت لازم برای اطمینان از اطلاعات حساس مشتری  را داشته باشید.

۱۸. طراحی گرافیکی:

هر شرکتی برای مارک تجاری و جذب مشتری به نوعی دارایی بصری نیاز دارد. تبدیل شدن به یک طراح گرافیک مستقل به یک کامپیوتر ، یک برنامه طراحی مانند Adobe Illustrator یا Canva و نمونه کارهای گسترده ای از کار شما نیاز دارد. می توانید طیف گسترده ای از خدمات طراحی گرافیک را ارائه دهید ، یا می توانید خدماتی مانند اینها را ارائه دهید:

آرم ها

نمایش تبلیغات

بروشورها

گرافیک تی شرت

آگهی

تصاویر 

اینفوگرافیک ها

گرافیک اینستاگرام

۱۹. وبلاگ نویس:

اگر علاقه مند به یک موضوع یا زمینه خاص هستید و عاشق نوشتن هستید، ایجاد یک وبلاگ حرفه ای را در نظر بگیرید. برای یک وبلاگ ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر و وب سایت برای شروع کار است. 

از طرف دیگر ، وبلاگ نویسان باید در یک دوربین با کیفیت بالا ، نرم افزار ویرایش ویدئو و تجهیزات مختلف AV سرمایه گذاری کنند. برای کسب درآمد می توانید فضای تبلیغاتی را در وب سایت خود قرار دهید وحامیان ویدیو پیدا کنید .

۲۰.  نویسنده رزومه:

افراد زیادی در نوشتن رزومه مهارت ندارند و حتی افراد کمی از نوشتن رزومه خود لذت می برند. تنها چیزی که برای تبدیل شدن به یک رزومه نویس حرفه ای نیاز دارید یک کامپیوتر است. 

۲۱. برنامه ریزغذا:

اکثر مردم عاشق غذا خوردن هستند ، اما همه نمی دانند که چگونه با بودجه مقرون به صرفه غذاهای سالم  درست کنند. وظایف شما به عنوان یک برنامه ریز وعده های غذایی شامل تهیه لیستی از مواد تشکیل دهنده ، نوشتن دستورالعمل های آسان برای تهیه غذا ، ارائه اطلاعات تغذیه ای ، تهیه برنامه بودجه و آموزش مشتریان می باشد.

۲۲. تهیه کننده فیلم:

بسیاری از شرکت ها ، اینفلوئنسرها و مشاهیر بالقوه YouTube وجود دارند که می خواهند ویدیوهای خود را به سطح بالاتری برسانند اما مهارت و تجهیزات لازم برای تولید فیلم های با کیفیت بالا را ندارند.

 اگر شما به عنوان تهیه کننده ویدیو ، نمونه کارهای خوب و تمایل به کمک به افراد و مشاغل در ایجاد فیلم های خیره کننده تجربه دارید، تبدیل شدن به یک تولید کننده مستقل یک حرکت شغلی عالی است.