۰ نفر

ربیعی:

تولید ثروت و افزایش تولید تنها راه پیشرفت کشور است

۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴
کد خبر: 283294
تولید ثروت و افزایش تولید تنها راه پیشرفت کشور است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهی به جزء تولید ثروت و بالا بردن تولید برای پیشرفت و توسعه کشور نداریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی ربیعی روز پنجشنبه در بازدید از خط تولید یک کارخانه لوازم خانگی در اظهارداشت: امروز صنعتگران در حال گذراندن دورانی سخت هستند و در شرایطی کار می کنند که بیماری های مزمن اقتصادی گذشته را نیز با خود دارد.
وی بیان کرد: امیدواریم با شرایط کنونی بین المللی که کشور دچار تنش مختصری شده با تدبیر دولت و مسئولان نظام، کشور به ثبات اقتصادی بازگردد.
ربیعی با بیان اینکه در سال 1392 اشتغال و ثبات خوبی در کشور تجربه شد و مطمئن هستیم از شرایط فعلی نیز سرفراز بیرون خواهیم آمد، افزود: باید با ایجاد شرایط لازم به کمک تولیدکنندگان و کارآفرینان رفت تا بتوانند با امکانات و حمایت های لازم مسیر رشد و توسعه را هموار کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: هیچ جامعه ای جزء با تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران کشوری به رفاه و خوشبختی نمی رسد و باید دانست تاجران پول و دلالان ارز تاثیر مثبتی در سرنوشت کشور ندارند بلکه این تولید کنندگان و کارآفرینانند که سعادت و توسعه را رقم می زنند.
ربیعی از زنان سرپرست خانوار به عنوان «شیر زنان» یاد کرد که در راه اشتغال و معیشت خانواده تلاش می کنند و ظرفیت سازی برای اشتغال آنان و دیگر مددجویان بهزیستی را اقدامی اخلاقی و انسانی خواند که برای همه قابل انجام نیست.