۰ نفر

برخی قسم خورده‌اند درمورد آقای جهانگرد کارشکنی کنند

دفاع وزیر ارتباطات از عملکرد معاونش

۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۷
کد خبر: 209610
دفاع وزیر ارتباطات از عملکرد معاونش

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به تلاش های وافر رئیس سازمان فناوری اطلاعات در راه اندازی پروژه دولت الکترونیک و سایر پروژه ها اشاره کرد و گفت: کسانی همواره تلاش کردند برسرراه تلاش های نصرالله جهانگرد سنگ اندازی کرده و ایشان را مایوس کنند.

محمود واعظی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح فاز نخست سامانه کارپوشه ملی ایرانیان افزود: برخی همواره قسم بی مورد خورده اند که با فعالیت های آقای جهانگرد مخالفت کنند و بر سرراه وی کارشکنی کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وزیرارتباطات ضمن تقدیر از فعالیت های جهانگرد گفت: کسی که برای خدا کار می کند از این کارشکنی ها مایوس نمی شود همانگونه که درچهارسال گذشته، مخالفت ها روی آقای جهانگرد اثر منفی نداشت و ایشان با جدیت امور را پیگیری کردند.

واعظی ادامه داد: جهانگرد به گونه ای فعالیت کرد که حتی بسیاری از سازمان ها از اطلاعات وی برای راه اندازی مشکل های الکترونیک خود بهره می گرفتند.

گفتنی است که اخیرا شایعه شده بود که قرار است نصراله جهانگرد در کابینه دوازدهم در پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشته باشد.

وزیرارتباطات همچنین به عملکرد شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: اطمینان می دهم همین نگاهی که دولت یازدهم به مجموعه پست دارد در دولت دوازدهم هم ادامه داشته باشد .

واعظی همچنین از تلاش های رضا باقری اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات هم تشکر کرد.

 امروزدومین دیتاسنتر دولت برای استقرار دولت الکترونیک و نیز مرکز ملی تبادل اطلاعات به بهره برداری رسید.

این پروژه یکی از پروژه های متصل به پروژه دولت الکترونیک است که با اجرای آن دستگاه های اجرایی برای تبادل اطلاعات و ارائه خدمات به مردم و کسب و کارها در این مرکز داده میزبانی می شوند.