۰ نفر

امیدوارم مقتدرانه‌ به جام جهانی صعود کنیم

سلطانی فر: کی‌روش مربی باهوشی است

۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۷
کد خبر: 155284
سلطانی فر: کی‌روش مربی باهوشی است

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با ابراز رضایت نسبت به عملکرد کارلوس کی‌روش گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی فوتبال داشته باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره شرایط فوتبال ایران گفت: مسائل مربوط به مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال است تا تیم ملی صعود مقتدرانه داشته باشد. خوشبختانه تیم ملی در 4 بازی اخیر نتایج خوبی داشته و من امیدوارم این دوره صعود خوبی داشته باشیم و تیمی را درست کنیم تا در جام جهانی 2018 نتایج بهتری کسب کنیم.

وی درباره کی‌روش، اظهار داشت: نتایج و عملکرد او موفقیت‌آمیز بوده و کی‌روش مربی باهوش و باتجربه‌ای است. تا الان هم نتایج خوبی داشته و امیدوارم به همین ترتیب ادامه پیدا کند تا هم در دور مقدماتی به دستاورد خوبی دست پیدا کنیم و هم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم. البته وی تا به امروز کارنامه موفقی داشته است.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه مهمترین برنامه‌های شما پس از تصدی پس وزارت چیست؟ خاطرنشان کرد: اینکه در نخستین روز چه کاری می‌کنیم که ورزش کشور متحول شود، حرف کارشناسی نیست. ما مشکلات مختلفی داریم از جمله؛ اصلاح ساختار و همچنین رویکردهایی که باید در بخش جوانان و ورزش داشته باشیم. امیدوارم امور جاری را دنبال کرده و برنامه‌های دیگری را برای حضور مقتدرانه در صحنه‌های بین‌المللی، جهانی و مسابقات آسیایی 2018 جاگارتا اندونزی فراهم کنیم. هم‌چنین به دنبال استمرار فراهم کردن شرایطی برای فوتبال خواهیم بود تا از مرحله مقدماتی سربلند بیرون بیاید و به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.

سلطانی‌فر در پایان گفت: برنامه‌ریزی جدی خواهیم داشت تا در المپیک 2020 حضور خوبی داشته باشیم و در بخش ورزش همگانی نیز با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها بتوانیم در جهت رشد و شکوفایی آن گام موثری برداریم.