۰ نفر

طوفان پرسپولیس و سپاهان، کار را به هفته آخر کِشاند

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبر: 716314
طوفان پرسپولیس و سپاهان، کار را به هفته آخر کِشاند

حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال با برتری پرگل سپاهان و پرسپولیس به خاتمه رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال با برتری پرگل سپاهان و پرسپولیس به خاتمه رسید.

اطلاعات بازی پرسپولیس

 ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۴۰ هزار نفر

 تیم داوری: محمدحسین زاهدی‌فر، علیرضا ایلدرم، محمد جواد مداح، عباس راکی/ ناظر: اسماعیل صفیری

 کارت زرد:

گل‌گهر: نوید عاشوری (۱۳)- محمد خدابنده‌لو (۳۳)

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک (۸۴- کمال کامیابی‌نیا)، سروش رفیعی (۷۴- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی (۷۴- امید عالیشاه)، وحید امیری (۷۶- لئاندرو پریرا) و عیسی آل‌کثیر (۸۴- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 ترکیب گل‌گهر

محسن فروزان، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکدری‌نژاد(۴۶-بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده لو، نوید عاشوری(۴۶- امین پورعلی)، سید محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی(۴۶-یونس شاکری)، رضا شکاری(۴۶- امین قاسمی‌نژاد)

سرمربی: سعید الهویی

شرح گل‌ها

پرسپولیس ۱ - گل‌گهر ۰ (مهدی ترابی - دقیقه ۲۳): مهدی ترابی ابتدا توپ را روی دروازه فرستاد، وحید امیری توپ را با سینه کنترل کرد و به صادقی پاس به عقب داد، این بازیکن دروازه را هدف گرفت و در برگشت، مهدی ترابی بود که روی ریباند قفل دروازه فروزان را شکست.

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۰ (دقیقه ۳۳- مهدی ترابی): هافبک خوش‌نقش پرسپولیس پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و موفق شد با یک شوت دیدنی محسن فروزان را مغلوب کند. توپ در آستانه ورود به دروازه روی زمین خورد و وارد دروازه شد.

پرسپولیس ۳ - گل‌گهر ۰ (سعید صادقی - دقیقه ۴۵): ارسال بلند با اثرگذاری امیری همراه شد و توپ به عیسی رسید. او پاس به بیرون را به سعید صادقی فرستاد و این بازیکن بعد از یک حرکت فریب، شلیک خود را به سمت دروازه فرستاد تا فروزان از زاویه بسته گل بعدی را بخورد.

پرسپولیس ۴ - گل‌گهر ۰ (دقیقه ۴۹ - مهدی ترابی): پاس پشت پای عیسی آل‌کثیر به سعید صادقی رسید و او توپ را به مهدی ترابی سپرد. ترابی پس از اینکه از خروج فروزان مطلع شد، ضربه چیپ خود را زد تا این توپ به شکلی دیدنی وارد دروازه شود.

اطلاعات بازی سپاهان

 ورزشگاه نقش جهان، جمعه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

طوفان پرسپولیس و سپاهان، کار را به هفته آخر کِشاند

 گروه داوری: سید وحید کاظمی، محمدرضا ابوالفضلی، احد سلطانی، مهرداد خسروی، ناظر: سعید بطحایی

 سپاهان

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مانوئل فرناندز (۷۵-یاسین سلمانی)، امید نورافکن (۷۵-عیسی مرادی)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

 پیکان

رشید مظاهری، محمد کاظمی، امیر شبانی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی زارع، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، مهدی لیموچی و شرزود تمیروف.

سرمربی: مجتبی حسینی

 اخطارها

پیکان پیکان: محمدرشید مظاهری (۲۲) شرزود تمیروف (۴۵+۱) شرزود تمیروف (۴۵+۲)

سپاهان سپاهان : شهریار مغانلو (۴۵)

 اخراج ها

پیکان پیکان: شرزود تمیروف (۴۵+۲)

 شرح گل

سپاهان یک - پیکان صفر (دقیقه ۴۳: شهریار مغانلو): پس از خطای پنالتی روی میلاد زکی پور، شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی، دروازه مظاهری را باز کرد تا طلایی پوشان با یک گل از میزبان پیش بیفتند.

سپاهان دو - پیکان صفر (دقیقه ۵۲: رامین رضاییان): رامین رضاییان پس از دریافت توپ در زمین خودی با استارتی طولانی خودش را به زمین پیکان رساند و  پس از یک دو با نورافکن، با شوتی تماشایی از داخل محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

سپاهان سه - پیکان صفر (دقیقه ۵۲: امیدنورافکن): روی حرکت رامین رضاییان از سمت راست سپاهان، توپ به امید نورافکن رسید که پس از بلوکه شدن ضربه اول این بازیکن، این بازیکن با ضربه ای والی دروازه پیکان را برای سومین بار باز کرد.

سپاهان چهار - پیکان (دقیقه ۵۴: شهریار مغانلو): ستاره خط حمله سپاهان با یک ضربه سر محکم روی ارسال فرشاد احمدزاده از کرنر، گل چهارم تیمش را وارد دروازه مظاهری کرد تا خودش هم با دوازده گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

سپاهان پنج - پیکان صفر (دقیقه ۵۹: امید نورافکن): روی پاس شهریار مغانلو، امید نورافکن با شوتی سهمگین از پشت محوطه جریمه دروازه پیکان را هدف گرفت که روی اشتباه مظاهری، گل پنجم طلایی پوشان هم به ثبت رسید.