۰ نفر

پیشنهاد نجومی عربستانی ها به لیونل مسی با بند ویژه

۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۴
کد خبر: 707095
پیشنهاد نجومی عربستانی ها به لیونل مسی با بند ویژه

سعودی‌ها برای ارائه پیشنهاد مالی چشمگیر به ستاره آرژانتینی آماده می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سعودی‌ها پس از کشاندن کریستیانو رونالدو به عربستان، حالا امیدوارند با ارائه پیشنهاد مالی سنگین لیونل مسی را هم در سال‌های آخر فوتبال خود، در کشورشان ببینند.

روزنامه «مارکا» چاپ مادرید نوشته سیاستمداران سعودی باری حضور مسی در عربستان حتی مایل هستند قوانین را هم تغییر دهند و با موافقت افزایش حداقل دستمزد، راه را برای حضور قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در این کشور هموار کنند.

رسانه اسپانیایی نوشته در حالی که رونالدو راهی النصر شد، مقصد مسی الهلال خواهد بود. تیم آبی‌پوش عربستان تاریخی طولانی از قهرمانی در لیگ عربستان و رقابت‌های آسیایی دارد و اخیراً هم در فینال جام جهانی باشگاه‌ها به مصاف رئال مادرید رفت.

روز سه‌شنبه تصاویری از «خورخه مسی» پدر و مدیربرنامه‌های او در عربستان منتشر شد و باعث بروز شایعات بسیاری شد. مارکا نوشته در حال حاضر گفته شده این سفر به دلایل تحاری بوده اما حقیقت این است که مسی هنوز کارهای تمدید قرارداد خود با پاری‌سن‌ژرمن را به پایان نرسانده و پیشنهادها برای جذب او هم در حال افزایش است اما تنها جایی که توانایی مالی لازم برای این کار را دارد «عربستان سعودی» است.

مارکا نوشته سعودی‌ها به یک پیشنهاد فوق‌العاده متعادل برای مسی نیاز دارند. سعودی‌ها قصد دارند همان پیشنهاد مالی سالیانه ۲۲۰ میلیون یورویی که به رونالدو دادند را برای مسی بفرستند اما تفاوت بزرگ که روی میز خواهد بود، این است که ستاره پرتغالی مجبور شد قرارداد دو سال نیمه با النصر امضا کند اما برای ستاره آرژانتینی «زمان» وجود نخواهد داشت و قرارداد او سالیانه خواهد بود.

روزنامه اسپانیایی در پایان نوشته حضور رونالدو در عربستان باعث شده درها برای دیگر بازیکنان بزرگ نیز باز شود و حضور ستاره آرژانتینی در لیگ عربستان باعث چند برابر شدن توجه طرفداران فوتبال جهان به فوتبال این کشور خاورمیانه می‌شود.