۰ نفر

راز عجیب زندگی رونالدو فاش شد!

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۱۴
کد خبر: 706059
راز عجیب زندگی رونالدو فاش شد!

به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو بیش از حد مراقب حریم خصوصی و زندگی شخصی خود است، چرا که قرارداد عجیبی با کارمندان و حتی خانواده‌اش دارد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبر ورزشی، کریستیانو رونالدو رازهای زیاد در زندگی خود دارد که فاش کردن آن‌ها برای رسانه‌های سراسر جهان می‌تواند جذاب باشد. به عنوان مثال، هویت مادر پسرش کریستیانو جونیور که تا به امروز نامشخص است.

به همین دلیل چند سال پیش فاش شد، بند سفت و سختی در قرارداد کارمندانی که برای رونالدو کار می‌کنند وجود دارد تا فوق ستاره پرتغالی را در معرض افشا شدن رازهای شخصی و کاری زندگی‌اش قرار ندهد. اما این پایان ماجرا نیست و در واقع موضوع از جایی عجیب می‌شود برخی از این بندها به اعضای خانواده رونالدو نیز تحمیل شده است!

رونالدو ده‌ها کارمند دارد که از زمان اقامت او در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس و حالا عربستان‌سعودی در یک دفتر مجلل در شهر ریاض فعالیت می‌کنند. طبق گزارش این رسانه، کارمندانی که برای رونالدو کار می‌کنند باید سند خاصی را امضا کنند که تا ۷۰ سال پس از مرگ او یا آخرین بستگانش از افشای هر گونه راز زندگی خصوصی‌اش جلوگیری کند!

همچنین برخی از این بندها در مورد فرزندان او و نامزد آرژانتینی‌اش، جورجینا رودریگس و همچنین مادر دیگر فرزندانش اعمال شده است.