۰ نفر

پایان جهانگردی اینفلوئنسر فوتبال ایران؛

آرات حسینی به سپاهان پیوست!

۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبر: 704445
آرات حسینی به سپاهان پیوست!

آرات حسینی که با تصمیم پدرش مدتی را خارج از کشور سپری کرد، در بازگشت به ایران به عضویت سپاهان درآمد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، آرات حسینی از چند ماه بعد از تولد با ویدیوهایی که در فضای مجازی از او منتشر شد، مورد توجه مردم ایران قرار گرفت و رفته رفته این توجه ابعاد وسیع‌تری به خود گرفت و همزمان با بزرگ شدن آرات، شهرت او از سطح ایران فراتر می‌رفت.

برخی ویدیوهای منتشر شده از آرات حسینی در صفحه اینستاگرامش توجه صفحات پربازدید فوتبالی از جمله ۴۳۳ و ESPN را به خود جلب کرد و سبب شد تا مسی نیز برای او پیام بگذارد و استعدادش را تمجید کند؛ موضوعی که سبب بیشتر شناخته شدن و مشهور شدن این پسر ایرانی شد.

محمد حسینی پدر آرات که تلاش زیادی برای تبدیل کردن فرزندش به یک فوتبالیست درجه یک دارد و از هیچ اقدامی برای رسیدن به این هدف دست نمی‌کشد، چند سال پیش تصمیم گرفت آرات را به انگلیس ببرد، اما در نهایت این حضور چند ساله با محدودیت‌هایی که وجود داشت، با وجود تمرین در آکادمی لیورپول به عقد قرارداد رسمی با این باشگاه یا سایر باشگاه‌های انگلیسی منتهی نشد تا چند ماه قبل بار دیگر این خانواده مازندرانی به ایران بازگردند.

چند ماه پس از بازگشت، حالا باشگاه سپاهان با انتشار پستی از جذب آرات حسینی گفته و این‌طور نوشته است: «آرات حسینی کودک نابغه ایرانی که استعداد او پیش از این مورد توجه بزرگان فوتبال جهان از جمله لیونل مسی قرار گرفته بود، از این پس در آکادمی فوتبال سپاهان به فعالیت خواهد پرداخت.»

در این خبر همچنین آمده است: «حسینی کار خود را با یک مربی اختصاصی آغاز خواهد کرد و سپس به تیم‌های پایه فوتبال آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اضافه خواهد شد.»

آرات که متولد ۱۳۹۲ است حالا در آستانه ۱۰ سالگی به باشگاهی پیوسته که می‌تواند آرزوهایی که پدرش برای او متصور است را محقق کند. باید دید این چالش جدید برای خانواده حسینی در اصفهان چطور پیش خواهد رفت.

آرات حسینی به سپاهان پیوست!