۰ نفر

هدیه ۱۷۵ هزار پوندی لیونل مسی برای آرژانتینی ها + عکس

۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶
کد خبر: 704242
هدیه ۱۷۵ هزار پوندی لیونل مسی برای آرژانتینی ها + عکس

فوق‌ستاره تیم ملی آرژانتین به هم‌تیمی‌های و مربیان خود آیفون طلایی هدیه داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، لیونل مسی پس از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، به ۳۵ بازیکن و کادر فنی این تیم آیفون طلایی هدیه داد.

روزنامه انگلیسی «سان» در خبری اختصاصی نوشته مسی این آیفون‌های طلایی ۱۷۵ هزار پوندی را روز شنبه و در آپارتمان خود در پاریس به اعضای تیم ملی آرژانتین هدیه داد. بر روی هر گوشی موبایل، نام بازیکنان، شماره و لوگو تیم ملی آرژانتین با سه ستاره طلایی حکاکی شده است.

سان به نقل از یک منبع آگاه نوشته است: لیونل قصد داشت کار ویژه‌ای انجام دهد و غرورانگیزترین لحظه زندگی خود را جشن بگیرد. او به سراغ کارآفرینی به نام «بن لیونز» رفت و آن‌ها با هم به این طرح رسیدند.

سورپرایز بازیکنان آرژانتین با هدیه ویژه لیونل مسی + عکس

لیونز، مالک شرکت iDesign Gold نیز می‌گوید: لیونل نه تنها بهترین بازیکن تاریخ است، بلکه یکی از وفادارترین مشتریان ماست. او دو ماه پس از جام جهانی به سراغ ما آمد و گفت می‌خواهد هدیه‌ای ویژه به تمام بازیکنان و اعضای تیم بدهد تا پیروزی شگفت‌انگیز در قطر را جشن بگیرند اما نمی‌خواهد هدیه‌‌ای معمول مانند ساعت باشد. من به او آیفون با حکاکی نام آن‌ها را پیشنهاد دادم و او عاشق این ایده شد.

مسی ۳۵ ساله و یارانش آرژانتین را پس از ۳۶ سال به مقام قهرمانی جهان رساندند. فوق‌ستاره آرژانتینی نیز بهترین بازیکن جام بیست‌ودوم در قطر شد.