۰ نفر

رونالدو و مسی به کدام بازیکنان رای دادند؟

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۰۴
کد خبر: 703753
رونالدو و مسی به کدام بازیکنان رای دادند؟

لیونل مسی در انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ به ترتیب به نیمار، ام‌باپه و بنزما رای داد.

به گزارش  اوله، مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و لیونل مسی توانست در این مراسم که به The Best مشهور است در جایگاه نخست قرار گیرد و بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مسی که اخیرا قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست آورد انتخاب‌های جالبی داشت. انتخاب نخست مسی برای بهترین بازیکن فوتبال جهان نیمار بود. او بعد از نیمار به ام‌باپه و کریم بنزما رای داد.

مسی در حالی نیمار را انتخاب کرده است که این بازیکن سال خوبی را پشت سر نگذاشت. این در حالی است که ام‌باپه، دیگر هم‌تیمی مسی، نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است.

انتخاب‌های مسی برای بهترین بازیکن فوتبال جهان بار دیگر عمق رابطه او با نیمار را نشان می‌دهد و ثابت کرد که او این بازیکن را به ام‌باپه ترجیح می‌دهد.

کریستیانو رونالدو یکی از دعوت‌شدگان به این مراسم بود. البته این بازیکن پرتغالی نتوانست هیچ جایزه‌ای را به دست آورد.

سه انتخاب رونالدو برای بهترین بازیکن جهان به ترتیب کیلیان ام‌باپه، لوکا مودریچ و کریم بنزما بودند و جالب اینکه این فوق ستاره پرتغالی به مسی که در نهایت بالاترین امتیاز را به دست آورد، رای نداد.

این برای دومین بار بود که مسی برنده این جایزه از سوی فیفا می‌شد تا با رکورد روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو برابری کند.

رونالدو با آنکه در النصر عربستان نمایش خیره‌کننده‌ای داشته است اما به خاطر حضور در این لیگ دیگر باید با جایزه‌های بزرگ خداحافظی کند و تنها به عنوان مهمان به چنین مراسم‌هایی دعوت خواهد شد.