۰ نفر

حذف فولاد از لیگ قهرمانان / نمایش شایسته تقدیر فولاد با صعود همراه نشد!

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۰۱
کد خبر: 702938
حذف فولاد از لیگ قهرمانان / نمایش شایسته تقدیر فولاد با صعود همراه نشد!

فولاد با نمایشی تحسین برانگیز مقابل الهلال ایستاد و حتی می‌توانست قهرمان آسیا را شکست بدهد .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال فولاد خوزستان، تنها نماینده ایران در این مرحله، برابر الهلال، مدافع عنوان قهرمانی و نایب قهرمان جام باشگاه های جهان قرار گرفت و با ارائه نمایشی فراتر از انتظار، با گل دیرهنگام موسی مارگا مغلوب شد.

در حالی که نیمه اول بازی تحت تاثیر شناخت دو تیم از هم آغاز شد، این فولاد بود که با موقعیت جدی گلزنی فرصت پیش افتادن از حریف را داشت اما ضربه احسان پهلوان با واکنش عبدالله المعیوف دفع شد.

در ادامه بازی باز هم قرمزهای اهواز توسط روبرتو تورس فرصت گلزنی داشتند که باز هم سنگربان باتجربه الهلال مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم الهلال کنترل بیشتری روی جریان بازی پیدا کرد و یک موقعیت فوق‌العاده هم روی شوت ویتو خلق کرد که کریستوفر نت با شیرجه‌ای تماشایی جلوی گلزنی او را گرفت.

اما در ادامه باز هم فولاد بازی را در دست گرفت و جدی‌ترین موقعیت بازی را با ضربه سر امین حزباوی روی دروازه الهلال ایجاد کرد اما با بدشانسی توپ به تیر افقی برخورد کرد تا باز هم بازی بدون گل دنبال شود.

در نهایت و در شرایطی که بازی با نتیجه بدون گل رو به پایان بود، روی پاس دیدنی و زمینی صالح الشهری به موسی مارگا، او در دقیقه 86، از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و در موقعیتی تک به تک، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

در نهایت نیز این بازی با همین تک گل به سود الهلال به پایان رسید تا فولادی ها در عین شایستگی، برابر حریف قدرتمند و پرستاره خود مغلوب شده و از دور رقابت ها کنار بروند. آبی های ریاض نیز راهی مرحله نیمه نهایی شدند و باید به مصاف الدحیل بروند.