۰ نفر

ستایش سرمربی اینتر از بازی طارمی در لیگ قهرمانان

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۳۵
کد خبر: 702580
ستایش سرمربی اینتر از بازی طارمی در لیگ قهرمانان

سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.

به گزارش اسپورت، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو بازی به پایان می‌رسد.

به گزترش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در یکی از این بازی‌ها اینتر در جوزپه مه آتسای شهر میلان به مصاف پورتو می‌رود.

اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری قبل از بازی گفت: برابر پورتو باید با هوش و ذکاوت بسیار بالا بازی کرد و این باعث می‌شود که ما ۱۸۰ دقیقه سرنوشت‌ساز پیش رو داشته باشیم. می‌دانیم که این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا چقدر مهم است. فصل قبل هم در لیگ قهرمانان برابر تیم‌های بزرگ لیورپول و رئال مادرید بازی کردیم و اکنون هم که باید به مصاف پورتو برویم.

او ادامه داد: امسال برابر دو تیم بزرگ بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله گروهی بازی کردیم و به همین خاطر تجربه بسیار خوبی در بازی کردن برابر تیم‌های بزرگ داریم و این باعث می‌شود تا با روحیه و انگیزه بالایی به میدان برویم. ما با اعتماد به نفس بالا و در شرایط خوبی به مصاف پورتو می‌رویم. باید بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی اینتر در ادامه صحبت‌هایش به ستایش مهدی طارمی پرداخت و گفت: پورتو کیفیت بالایی دارد. آن‌ها مهدی طارمی را در اختیار دارند که از بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپاست و به همین خاطر باید هوشیار عمل کنیم. پورتو برابر تیم‌های ایتالیایی همواره خوب کار کرده است. ما برابر هواداران خود بازی می‌کنیم و به همین خاطر باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.