۰ نفر

طارمی سوژه سوپرکلاسیکو شد + عکس

۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبر: 700898
طارمی سوژه سوپرکلاسیکو شد + عکس

روزنامه آبولا با انتشار تصویری از مهدی طارمی روی جلد امروز خود، به تأثیر مهم این بازیکن ایرانی روی خط حمله پورتو پرداخت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خبر ورزشی نوشت: مهمترین دیدار این هفته از رقابت های لیگ پرتغال، امشب در استادیوم خوزه آلوالده و میان تیم های پورتو و اسپورتینگ برگزار می شود. روزنامه آبولا پرتغال که چاپ شهر لیسبون است، تصویر بزرگی از مهدی طارمی در کنار پائولینیو، مهاجم اسپورتینگ منتشر کرده و تیتر "در سوپرکلاسیکو فقط پیروزی مهم است؛ تعیین کننده!" را برای شماره امروز خود انتخاب کرده است.

آبولا در گزارش مفصلی به دیدار حساس امشب پرداخته و از غیبت های پرتعداد در ترکیب پورتو خبر داده است. این روزنامه نوشته است که دو تیم در ۲ سال و نیم گذشته، ۱۰ بار برابر هم به میدان رفته اند و شناخت بسیار خوبی از همدیگر دارند. با این حال، غیبت مهره های تأثیرگذار در خط حمله، باعث نگرانی هواداران اژدها شده است.

آبولا درباره طارمی نیز نوشته است: بدیهی است که پورتو نقطه ضعف زیادی ندارد. این تیم اوتاویو را به دلیل مصدومیت از دست داد اما حضور پپه در خط حمله، توانست سطح بسیار قدرتمند تیم در آن منطقه از زمین را حفظ کند. در بازی های اخیر و علی رغم گلزنی برابر ویزلا، در مورد طارمی شک و تردیدهایی وجود دارد.

 

طارمی سوژه الکلاسیکو شد + عکس

این مهاجم ایرانی غمگین و بی تفاوت به نظر می رسد و اگر این دو وجه را در آلوالده حفظ کند به نقطه ضعف پورتو تبدیل می شود. او در ۲ سال و نیم اخیر، همواره یکی از بهترین های پورتو بوده و ناآماده بودنش، به تیم ضربه می زند. طارمی دو، سه پله پایین تر از توانایی هایی است که دارد و اگر او آماده نباشد، خط حمله پورتو قدرت خود را از دست می دهد.

پورتو باید مراقب ضدحملات اسپورتینگ از کناره ها باشد. پس اگر طارمی به تنهایی در خط حمله به میدان برود و یا یک نفر را در کنارش داشته باشد، آنها می بایست پرس را از مقابل دروازه حریف آغاز کنند.