۰ نفر

پرسپولیس می تواند با تیم امید بازی کند؟

۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۳۳
کد خبر: 699572
پرسپولیس می تواند با تیم امید بازی کند؟

سرمربی پرسپولیس مدعی شده که تیمش را با بازیکنان امید راهی زمین می‌کند اما آیا چنین ادعایی قابلیت اجرایی دارد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، بعد از تساوی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که در اعتراض به وضعیت داوری‌ها با تیم امید پرسپولیس مسابقات لیگ را ادامه می‌دهد. این صحبت‌های سرمربی پرسپولیس با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد اما سؤال اصلی این است که آیا قوانین به پرسپولیس این اجازه را می‌دهد که با امیدهایش به مصاف حریفان برود یا نه.

طبق قانون تیم‌ها می‌توانند تا ۱۵ بازیکن زیر ۲۳ سال و امید را در لیست خود داشته باشند و برای آنها کارت بازی صادر شده باشد. تیم پرسپولیس در این زمینه برای ۱۱ بازیکن امیدش کارت بازی گرفته است.

فارغ از امکانپذیر بودن یا نبودن چنین مسئله‌ای باید به این نکته اشاره کرد که به زمین فرستادن تیم امید به جای بازیکنان بزرگسال قطعاً موضوعی نیست که به صورت شخصی درباره آن تصمیم‌گیری شود. چرا که پرسپولیس تیمی با حدود ۴۰ میلیون هوادار در شرایطی قرار دارد که نتایج این تیم مستقیماً بر علاقه‌مندانش تأثیرگذار است.

با توجه به اینکه این صحبت‌ها در نشست خبری احساسی انجام شده باید به این مسئله هم توجه کرد که بازیکنان بزرگسال که با این تیم قرارداد بسته‌اند در شرایطی نیستند که بخواهند بنا به گفته سرمربی خود تا پایان فصل بازیکنان امید را به جای خود درون زمین ببینند!