۰ نفر

ضرر استقلالی ها از قضاوت همرنگ!

۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷
کد خبر: 699407
ضرر استقلالی ها از قضاوت همرنگ!

کارشناس داوری کشورمان معتقد است یاسر همرنگ باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام و یک بازیکن تیم مس را هم اخراج می‌کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حیدر سلیمانی در گفت‌وگویی، در خصوص قضاوت یاسر همرنگ در دیدار تیم‌های مس کرمان و استقلال اظهار داشت: «در دقیقه ۲۱ مهدی قایدی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد که داور به درستی در این صحنه آفساید او را اعلام کرد. در دقیقه ۴۰ اما مدافع مس کرمان درون محوطه جریمه به طور عمد با دست توپ را لمس کرد که باید داور به سود استقلال پنالتی می‌گرفت اما همرنگ در تشخیص صحنه دچار اشتباه شد.»

او ادامه داد: «در دقیقه ۷۸ نیز یک آفساید دیگر کمک داور اول از قایدی گرفت که در این صحنه هم این بازیکن تک به تک بود که به درستی آفساید او اعلام شد. صحنه مهم دیگر این بازی در دقیقه ۷۶ رقم خورد که بازیکن شماره ۲۱ مس کرمان با کف استوک به صورت یامگا ضربه زد. این حرکت مصداق خطای شدید و جریمه‌اش فقط کارت قرمز بود که به اشتباه داور کارت زرد داد.»

کارشناس داوری کشورمان در ادامه تصریح کرد: «درگیری لحظات پایانی بسیار بد بود. شروع کننده‌ این حرکت هم نیمکت فنی مس کرمان بود. شخصی که به سمت ساپینتو آمد حتما باید اخراج می شد اما داور به اشتباه به او کارت زرد نشان داد. در ادامه کارت زرد به ساپینتو درست بود و چون کارت زرد دومش را دریافت کرد، اخراجش نیز صحیح بود. رفتارهایی که ساپینتو در ادامه انجام داد کارهای خوبی نیست و تحریک کننده است و حتماً باید جریمه‌هایی در پی داشته باشد.»