۰ نفر

مسابقات قوی ترین زنان جهان در رامسر

۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۳۵
کد خبر: 697828
مسابقات قوی ترین زنان جهان در رامسر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، روح‌الله سلگی امروز در جلسه ستاد پشتیبانی رویداد ورزشی بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان که به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مسابقات ۲۰۰ ورزشکار خارجی و ۸۰۰ ورزشکار داخلی در ۸ رشته بدن‌سازی و پرورش اندام با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

معاون استاندار مازندران این رویداد را فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی مازندران دانست و افزود: دستگاه‌های مسئول استانی باید از این رویداد نهایت استفاده را برای معرفی جاذبه‌ها و فرهنگ غنی استان ببرند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران از ۳۰ کشور جهان در این مسابقات یادآورشد: تمهیدات لازم برای پشتیبانی همه جانبه از برگزاری این رویداد در مازندران اندیشیده شد.

سلگی افزود: با توجه به فرهنگ غنی مردم رامسر، لزوم برنامه ریزی برای بهره‌مندی ورزشکاران داخلی و خارجی از مواهب گردشگری این شهرستان مورد توجه مسئولان شهرستانی قرار گیرد.

در این جلسه فرماندار رامسر و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گزارشی از آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری شکوهمند این رویداد جهانی ارائه کردند.