۰ نفر

تشکیل پرونده برای ماجرای تعرض در مدرسه فوتبال

۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۹
کد خبر: 696461
تشکیل پرونده برای ماجرای تعرض در مدرسه فوتبال

محسن حیدری گفت: پرونده تعرض در کمیته اخلاق هیات فوتبال استان خراسان رضوی تشکیل شده و پس از تکمیل پرونده به فدراسیون ارجاع می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،  در خصوص خبر تعرض در مدرسه فوتبال مشهد اظهار کرد: شکایتی در خصوص این موضوع به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی واصل شده‌است. این ماجرا توسط اداره کل در حال پیگیری است، از این سو هم ما به عنوان هیات فوتبال در حال بررسی ماجرا هستیم و از طرفین دعوت کرده‌ایم که در هیات فوتبال حضور یابند و در کمیته اخلاق نیز پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته اخلاق در هیات‌های استانی به تبعیت از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تشکیل شده‌اند و مسئولیت پیگیری امور به این شکل با این کمیته است. پرونده پس از تکمیل به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود.

حیدری در خصوص تجمع در مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هیچگونه تجمعی برگزار نشده و چنین موضوعی صحت ندارد. هیات فوتبال روی مسائل اخلاقی به شدت حساس است و شدیدترین برخوردها را در این خصوص پس از پیگیری خواهدداشت. خانواده‌ها از این بابت نگران نباشند و امیدواریم روز به روز شاهد کاهش اینگونه آفت‌ها در فوتبال استان و کشور باشیم.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص اینکه آیا طبق واکنش وزارت ورزش، موضوع شکایت به ۲ هفته قبل برمی گردد، گفت: چون شکایت به اداره کل رفته، آنها بیشتر در جریان دقیق روز ثبت شکایت هستند و بهتر است من صحبتی در این خصوص نکنم چون بی اطلاع بوده‌ام، شاید اشتباه کنم. اگر شکایت به هیات فوتبال آمده بود دقیق‌تر اعلام می‌کردم.

حیدری در خصوص اینکه گفته می‌شود این باشگاه فاقد مجوز بوده و در مسابقات هم شرکت کرده، گفت: لیست مدارس فوتبال دارای مجوز را همواره منتشر کرده‌ایم. به اداره کل ورزش و جوانان هم همیشه اعلام می‌کنیم. این باشگاه مجوز مدرسه فوتبال نداشته‌است، اما این تیم گویا در مسابقات مشهد شرکت کرده و باید از بادامکی، رییس هیات مشهد راجع به این موضوع بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد شکایت‌ها پس از انتشار خبر بیشتر شده، گفت: اگر به اداره کل شکایت دیگری رسیده بی خبریم. همین الان هم ما خودمان پیگیری کردیم و از طرفین خواستیم تا به هیات فوتبال بیایند و پرونده در کمیته اخلاق تشکیل شود، اینکه بیشتر شده یا نه را بی اطلاعم.

حیدری گفت: در این ۳ سالی که در هیات فوتبال حضور داریم، تاکنون این اولین موردی بوده که پیش آمده و مطمئن باشید به شدت با آن برخورد می‌کنیم. مواردی بوده که مربوط به مسائل مالی بین خانواده‌ها و باشگاه‌ها بوده، اما بحث اخلاقی برای اولین بار است. مطمئن باشید در این پرونده هیچ مماشاتی نداریم و قاطعانه عمل می‌کنیم.

از عصر ۳۰ دی‌ماه خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه در یک تیم فوتبال مشهدی در رده سنی پایه‌ها، به ۱۵ نوجوان تعرض صورت گرفته و خانواده‌های این افراد برای پیگیری و ثبت شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حضور یافته‌اند.