۰ نفر

وزیر ورزش: گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال داخلی و خارجی است

۳۰ دی ۱۴۰۱، ۰:۰۱
کد خبر: 696282
وزیر ورزش: گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال داخلی و خارجی است

وزیر ورزش و جوانان در مورد گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال بزرگسالان، گفت: فدراسیون فوتبال روی گزینه‌های داخلی و خارجی متمرکز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سجادی در مورد تعیین تکلیف سرمربی تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و امید، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال در حال پیگیری موضوع است و اولین اقدام این فدراسیون انتخاب سرمربی بزرگسالان است و پس از آن در مورد تیم امید تصمیم گیری خواهد شد. انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برای این منظور روی گزینه های داخلی و خارجی تمرکز شده است.

وی ادامه داد: مربیان داخلی در حال حاضر در لیگ مشغول فعالیت هستند و نیازمند رضایت باشگاه ها هستند. چندی پیش در مورد مربی موقت تیم ملی شایعه ای مطرح شده بود که خوشبختانه صحت نداشت. نباید شتابزده در این راستا ورود کنیم و در گذشته نمونه ای همچون ویلموتس داشته ایم و امیدوار هستیم برای انتخاب سرمربی جدید دچار چنین اتفاقاتی نشویم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت ورزش بانوان، عنوان کرد: بانوان دارای حدود ۷۴۰۰ باشگاه تخصصی هستند و از ۱۷۰ هزار مربی زن برخوردار هستیم و بیش از یک میلیون نفر ورزشکار زن سازمان یافته داریم.