۰ نفر

پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای علیرضا بیرانوند

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبر: 695163
پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای علیرضا بیرانوند

شنیده‌ها حاکی از آن است که یک باشگاه صنعتی به علیرضا بیرانوند پیشنهاد داده است دو فصل آینده را برای این تیم توپ بزند!

به گزارش اقتصاد آنلاین،  خبر ورزشی نوشت: یک باشگاه متمول حاضر شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل بازی به دروازه بان ملی پوش و کم اشتباه پرسپولیس بپردازد. گویا این مبلغ خالص و منهای آپشن‌های دیگر خواهد بود. این باشگاه صنعتی که پیشنهاد خود را بسیار سکرت و پنهانی در اختیار علیرضا بیرانوند گذاشته برای هر کلین شیت گلر ملی پوش در لیگ برتر نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برای هر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نیز حاضر است یک میلیارد تومان به او پرداخت کند! این در حالی است که علیرضا بیرانوند سال آینده نیز با پرسپولیس قرارداد داشته و جدایی او از این تیم چندان آسان نخواهد بود.

علیرضا بیرانوند در نیم فصل اول تعداد ۱۰ کلین شیت را به نام خود ثبت کرده و نقش مهمی در قهرمانی نیم فصل پرسپولیس بازی کرد. حالا طبیعی است تیم‌های زیادی دنبال خرید این گلر ملی پوش باشند و با توجه به اینکه او با پرسپولیس قرارداد دارد، پیشنهاداتی پنهانی و غیر مستقیم به این دروازه بان معروف بدهند.

هر چند شنیدیم علیرضا بیرانوند پاسخی به این پیشنهاد نداده اما به راستی ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل برای هر بازیکن ایرانی می‌تواند وسوسه کننده باشد!