۰ نفر

دلارهای ترکیه ای فتح الله زاده برای استقلال / مدیرعامل آبی ها با دست پر برگشت

۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰
کد خبر: 692718
دلارهای ترکیه ای فتح  الله زاده برای استقلال / مدیرعامل آبی ها با دست پر برگشت

مدیر عامل استقلال موفق شده چند هزار دلار را از تیم فنرباغچه برای سود انتقال اللهیار صیادمنش دریافت کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا،  در آستانه فصل نقل و انتقالات پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است. در همین رابطه مدیران استقلال راهکار خاصی را پیش گرفتند.

در همین رابطه مدیرعامل باشگاه استقلال برای مذاکره با باشگاه فنرباغچه، راهی ترکیه شد. زمان انتقال صیادمنش به این باشگاه ترکیه‌ای، مدیران وقت آبی‌ها، بندی را در قرارداد اللهیار گنجاندند که از سود خالص انتقال بعدی این ستاره جوان، درصدی را دریافت کنند.

با وجود چند انتقال قرضی و همچنین انتقال دائم اللهیار به هال سیتی، باشگاه فنرباغچه به تعهدات خود عمل نکرده بود و درصد تعیین شده در تفاهم‌نامه طرفین، به حساب استقلالی‌ها واریز نشده بود. در همین خصوص، فتح الله زاده راهی ترکیه شد تا با مدیران فنرباغچه دیدار و گفتگو کند.

ظاهرا در این دیدار، مدیرعامل آبی‌ها موفق شده چند هزار دلار را از تیم ترکیه‌ای دریافت کند و حالا قرار است این مبلغ صرف پرداخت مطالبات یامگا، ساپینتو و سیلوا شود.

فتح‌الله‌زاده قرار است که به زودی به تهران بازگردد تا تلاش هایش را برای پرداخت بدهی‌های باشگاه و به خصوص پرونده استراماچونی آغاز شود تا ضمن باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی استقلال، بازیکنان جدیدی را نیز به خدمت بگیرد.