۰ نفر

درگیری های عجیب در کشتی / مسابقات انتخابی کشتی آزاد صحنه چاقوکشی شد!

۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۸:۵۶
کد خبر: 689267
درگیری های عجیب در کشتی / مسابقات انتخابی کشتی آزاد صحنه چاقوکشی شد!

مسابقات کشتی قهرمانی استان برای معرفی نفرات شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمان کشوری کشتی آزاد با حاشیه‌ها و تنش‌های زیادی در چند شهر پیگیری شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، بعد از رسانه‌ای شدن درگیری ایجاد شده در بروجرد، در حین برگزاری مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان انتخابی قهرمانی استان لرستان، اخبار حاکی از آن است که در چند شهر دیگر نیز این رقابت‌ها با حاشیه‌های زیادی همراه شده است.

مسابقات انتخابی کشتی آزاد استان تهران روزهای پایانی هفته گذشته در رودهن برگزار شد، جایی که نفرات شاخصی چون امیرحسین مقصودی، حسین شهبازی، علی خرمدل، محمدحسین میرباغبان و... در آن حضور داشتند.

علاوه بر انتقاد اهالی کشتی استان تهران از محل برگزاری مسابقات به دلیل کوچک بودن سالن، عدم امکانات مناسب، سرد بودن بیش از حد سالن و برگزاری فوق‌العاده فشرده رقابت‌ها؛ در حین برگزاری مسابقه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم نیز جو سالن متشنج شده و درگیری همراه با چاقو و سلاح سرد به بیرون از سالن هم کشیده می‌شود که خوشبختانه با ورود نیروی انتظامی، به کسی آسیبی نرسیده است.

همچنین در حین برگزاری مسابقات انتخابی کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی استان مازندران که در بابل به انجام رسید، در فینال وزن ۵۷ کیلوگرم درگیری ایجاد شده منجر به قطع کشتی‌ها برای مدت ۱۵ دقیقه شد تا فضای سالن آرام شده و کشتی‌ها ادامه پیدا کند.

به نظر می‌رسد باتوجه به حساسیت بالای مسابقات استانی که در پی آن کشتی‌گیران برای حضور در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی سهمیه می‌گیرند باید نظارت بیشتری بوده و رقابت‌ها حتما در حضور نیروی انتظامی برگزار شود.