۰ نفر

رقابت دوباره حاج صفی و محمدی / کاپیتان تیم ملی آماده بازی شد

۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۸
کد خبر: 672667
رقابت دوباره حاج صفی و محمدی / کاپیتان تیم ملی آماده بازی شد

لیست بازیکنان آ. ا. ک آتن برای دیدار مقابل آریس با حضور دو بازیکن ایرانی این تیم اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی بازی هفته گذشته خود در سوپر لیگ یونان را با برتری چهار بر یک مقابل لونیکوس به پایان رساند که میلاد محمدی را برای نخستین بار در این فصل در ترکیب داشت و احسان حاج‌صفی را به دلیل بیماری در فهرست خود نمی‌دید، اما آنها فردا دوباره با دو ملی‌پوش ایرانی به مصاف حریف‌شان خواهند رفت.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران که در پنج هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ یونان همواره در ترکیب تیم آ. ا. ک آتن بود و حضور کامل در مسابقات این تیم داشت، در دیدار اخیرشان به خاطر بیماری نتوانست به میدان برود ولی فردا مقابل آریس دوباره شرایط بازگشت به ترکیب تیمش را دارد.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که پس از چهار حضور تعویضی طی پنج مسابقه، در دیدار قبل ۹۰ دقیقه مقابل لونیکوس به میدان رفت، مجددا در فهرست این تیم برای مسابقه برابر آریس قرار گرفته و امیدوار است دوباره شانس بازی پیدا کند.

محمدی هفته قبل در شرایطی به ترکیب آ. ا. ک آتن رسید که حاج‌صفی در لیست این تیم حضور نداشت ولی حالا با بازگشت دیگر چپ‌پای ایرانی، او شرایط سختی برای بازی دوباره دارد.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که در حال حاضر جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان را در اختیار دارد، از ساعت ۲۱:۴۵ فردا شب(یکشنبه) در هفتمین بازی فصل مقابل آریس قرار می‌گیرد که برتری در این دیدار هم تغییری در رتبه یاران حاج‌صفی و محمدی به وجود نمی‌آورد.