۰ نفر

ترکیب تیم ملی مقابل سنگال اعلام شد

۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبر: 670633
ترکیب تیم ملی مقابل سنگال اعلام شد

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با سنگال از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، تیم‌های ملی ایران و سنگال روز سه‌شنبه از ساعت ۱۸ در یک دیدار دوستانه در اتریش به مصاف هم می‌روند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب تیم ملی را اعلام کرد، بر این اساس نفرات زیر از ابتدا در ترکیب کشورمان به میدان خواهند رفت.

سیدحسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی‌زادگان، سیدمجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی

 شاگردان کی‌روش در دیدار قبلی با تک گل طارمی موفق شدند تیم قدرتمند اروگوئه را مغلوب کنند و در سمت مقابل نیز قهرمان آفریقا با گل‌های بولای دیا و سادیو مانه بولیوی را از پیش رو برداشت.

این دومین مصاف ایران و سنگال در تاریخ است. اولین و تنها بازی تیم ملی کشورمان با «شیرهای ترانگا» به سال ۸۸ بر می‌گردد. ۱۲ فروردین ۸۸، چهار روز پس از شکست تیم ملی مقابل عربستان در انتخابی جام جهانی با علی دایی. پس از این باخت علی دایی برکنار شد و تیم ملی فوتبال با اریش روته مولر آلمانی به عنوان سرمربی موقت در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه آزادی مقابل سنگال به میدان رفت و به تساوی یک - یک رسید.