۰ نفر

قهرمانی جهان؛ پرافتخارترین تیم دنیا روی سکوی سوم

۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۴۳
کد خبر: 667336
قهرمانی جهان؛ پرافتخارترین تیم دنیا روی سکوی سوم

تیم ملی والیبال برزیل با پیروزی ۳-۱ برابر اسلوونی روی سکوی سومی قهرمانی جهان ایستاد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، دو تیم اسلوونی و برزیل امشب در چارچوب دیدار رده‌بندی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی تماشایی با نتیجه ۳-۱ به سود طلایی پوشان خاتمه یافت تا پر افتخار ترین تیم دنیا بر روی سکوی سومی قهرمانی جهان بایستد.

تیم ملی والیبال اسلوونی در بازی نیمه نهایی مقابل ایتالیا قرار گرفت و در یک جدال کاملاً یک طرفه با نتیجه ۳-۰ از حریف خود شکست خورد تا از صعود به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان باز بماند.

در سمت مقابل برزیل در نیمه نهایی مقابل یکی دیگر از میزبانان مسابقات قرار گرفت و در پایان یک جدال فوق‌العاده جذاب و هیجان انگیز ۳-۲ برابر لهستان شکست خورد تا این تیم نیز راهی رده بندی شود.

تیم ملی والیبال برزیل

در مسابقه امشب برزیل شروع بسیار خوبی داشت و در دو ست ابتدایی با نتایج ۲۵-۱۸ به پیروزی رسید تا در آستانه شکست دادن اسلوونی قرار بگیرد. با این حال اسلوونی در ست سوم به بازی برگشت و ۲۵-۲۲ مقابل برزیل به برتری رسید. در ست چهارم برزیل توانست کار را یک سره کند و با نتیجه ۲۵-۱۸ به پیروزی رسید تا در مجموع ۳-۱ فاتح دیدار رده بندی شده و عنوان سوم مسابقات قهرمانی جهان را از آن خود کند.