۰ نفر

مجوز حضور زنان در ورزشگاه صادر شد

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷
کد خبر: 662854
مجوز حضور زنان در ورزشگاه صادر شد

زنان فوتبال‌دوست می‌توانند از بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر دیدن کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام وزارت کشور مجوز ورود ۵۰۰ هوادار خانم را برای مسابقه استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی صادر کرد و این تعداد با حضور در طبقه دوم می‌توانند بازی را تماشا کنند.

بعد از اعلام وزیر کشور مبنی بر اینکه برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها مشکلی وجود ندارد، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری‌های لازم را انجام دادند و در نهایت، قرار بر این شد تا فعلا در ورزشگاه‌ آزادی حضور بانوان آزاد شود و سپس با تجهیز ورزشگاه‌های دیگر این امکانات به سایر ورزشگاه‌ها نیز برسد.

بر این اساس، طبق هماهنگی انجام شده دیدار استقلال و مس کرمان با حضور حدود ۵۰۰ هوادار زن برگزار خواهد شد. طبق این برنامه ریزی ۵۰۰ هوادار خانم از طریق سامانه بلیت فروشی امکان تهیه بلیت مسابقه استقلال و مس را دارند.

این هواداران در بخشی از ورزشگاه از طبقه دوم مستقر می‌شوند و همچنین پارکینگ مجزایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. آنها از در شرقی وارد ورزشگاه می‌شوند و ورودی های مجزا با مردان خواهند داشت.

با توجه به الزام‌های فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها این موضوع در ایران به مرحله نهایی رسیده و اگر همه چیز در مسابقه فردای استقلال و مس خوب پیش برود، احتمالا در آینده شاهد حضور بیشتر و گسترده زنان در ورزشگاه‌ها نیز خواهیم بود.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و مس ساعت ۱۹ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.