۰ نفر

افشاگری مجری زن مشهور در مورد ارتباطش با رونالدو

۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 656650
افشاگری مجری زن مشهور در مورد ارتباطش با رونالدو

آلیسون اکمن مجری تلویزیون و رادیو، با انتشار ویدیویی در تیک تاک، در مورد رابطه‌اش با رونالدو حرف زد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خبر ورزشی نوشت: آلیسون، مجری مطرح آمریکایی جزئیات رابطه خود با کریستیانورونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد را فاش کرد.

آلیسون اکمن مجری تلویزیون و رادیو، با انتشار ویدیویی در تیک تاک، در مورد رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد و دعوت این بازیکن به خانه‌اش صحبت کرد. اکمن متولد آمریکا است و در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰۰۰ دنبال کننده در تیک تاک و ۲۸۷۰۰۰ دیگر در اینستاگرام دارد.

او در این ویدیوی کوتاه در مورد رابطه‌اش با کریس می‌گوید: «من میزبان مراسم کریستیانو رونالدو برای عطر جدیدش بودم. سپس در مهمانی با هم آشنا شدیم و کریستیانو من را به خانه‌اش دعوت کرد. من به او گفتم نه، به‌هیچ‌وجه، زیرا باید روز بعد کار کنم.»

اکمن سپس گفت: «دوستم که با من بود گفت: الی تو نباید نه بگویی، خواهش می کنم. بعد من پذیرفتم و به کریستیانو گفتم باید برایم راننده بگیری تا هر وقت خواستم بتوانم به خانه‌ام بروم و او گفت اوکی. ما از مهمانی خارج و از هم جدا شدیم. دوستم با ماشین او رفت، من با ماشین مدیرش رفتم. به خانه او رسیدیم و چند لیوان نوشیدنی خوردیم و سپس حدود ساعت ۳ صبح به او گفتم می‌خواهم بروم. برای رفتن به خانه او مرا با راننده اش فرستاد و تمام شد. وقتی از خانه‌اش خارج شدیم، او شماره مرا خواست و یک ماه به هم پیام دادیم، اما خیلی ساده بود: سلام چطوری. چه کار می‌کنی؟ من دارم کار می‌کنم. من در خانه‌ام هستم. ارتباطمان در همین حد ماند. فکر می‌کنم او می‌خواست خودم را به خانه‌اش دعوت کنم، اما من اصلاً دور و بر آدم‌های مشهور نمی‌گردم.»

این مجری آمریکایی در حالی این ادعا را مطرح کرده که قبل از این نیز مدل‌ها و برخی از اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی چنین ادعاهایی را گفته‌اند اما رونالدو همۀ آن‌ها را نادیده گرفته و گفته که این افراد به دنبال شهرت هستند.