۰ نفر

ایتالیا۰-۳ لهستان؛ پایان تلخ و تحقیرآمیز برای میزبان

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۵۰
کد خبر: 655751
ایتالیا۰-۳ لهستان؛ پایان تلخ و تحقیرآمیز برای میزبان

تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی برابر ایتالیا رتبه سوم لیگ ملت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، تیم‌های ملی ایتالیا و لهستان امشب در چارچوب دیدار رده بندی لیگ ملت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که این تیم نیکولا گروییچ بود که موفق شد به‌راحتی حریف خود را در سه ست پیاپی شکست دهد و عنوان سومی مسابقات را از آن خود کند تا VNL برای لهستانی‌ها پایان خوشی داشته باشد.

در ست اول لهستان به‌راحتی هر چه تمام‌تر موفق شد با نتیجه 25-16 ایتالیا را شکست دهد.‌ در ست دوم شاگردان دی جورجی عملکرد بهتری از خود ارائه دادند اما باز هم با نتیجه 25-23 کار را واگذار کردند. در ست سوم هم این لهستان بود که عملکرد بهتری از خود ارائه داد و 25-20 پیروز شده تا به‌راحتی هر چه تمام‌تر فاتح نبرد رده بندی شود.

گفتنی است تیم ملی والیبال ایتالیا که میزبانی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را در اختیار داشت در نیمه نهایی نیز شکست سنگینی را برابر فرانسه تجربه کرده بود و با باخت امشب تورنمنت لیگ ملت‌ها برای آنها به تلخ‌‌ترین شکل ممکن به پایان رسید. همچنین لهستان هم که در نیمه نهایی مقابل آمریکا حرفی برای گفتن نداشت با این برد شیرین در بولونیا مسابقات را با خاطره خوش به پایان رساند.

از ساعتی دیگر دو تیم فرانسه و آمریکا در فینال مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا با برگزاری این مسابقه علاوه‌بر به پایان رسیدن رقابت‌ها، رتبه بندی نیز کامل شود.