۰ نفر

انتقاد صریح طارمی از اسکوچیچ؛

وجود جادوگر در تیم ملی تایید شد!

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۷:۱۱
کد خبر: 653777
وجود جادوگر در تیم ملی تایید شد!

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی در گفت و گو با عادل فردوسی پور صحبت‌های جنجالی به زبان آورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در زمان حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال شائبه‌های مختلفی در خصوص حضور جادوگر در تیم ملی وجود داشت و مطرح شدن ماجرای خوبان عالم از سوی رییس سابق فدراسیون فوتبال هم به این قضیه دامن زد. مهدی طارمی در گفت و گو با عادل فردوسی‌پور ضمن تایید این مسئله گفت: شماره‌های ۹ و ۷ و ۱۱ بهترین بود! پاداش‌های تیم ملی هم باید به مضرب‌های این سه عدد می‌رسید و می‌گفتند مثلا شما دقیقه ۶۹ گل می‌زنید و یک سری اعتقاد داشتند. این اعداد را دوست داشتند و به هر طریقی به این می‌رسید. ما در مورد پاداش‌ها مثلا گفتیم ۶ و ۴ بدهید که می‌شود ۱۰ هزار دلار ولی آن‌ها ۳۵۰۰ و ۵۵۰۰ می‌دادند که بشود ۹ هزار دلار یا ۶ و ۵ می‌دادند که بشود ۱۱ هزار دلار و به عدد مورد علاقه برسند!

او ابتدا در خصوص تصمیم اسکوچیچ برای خط زدن استقلالی‌ها در اردوی اخیر گفت: شما می‌دانستید وقتی بازیکنان استقلال را خط می‌زنید تبعاتی دارد که باید پای آن بایستید و اگر نمی‌ایستید اتفاقاتی رخ می‌دهد که در شان تیم ملی نیست و من در این ۶-۷ سال ندیده‌ام. یک سری چیزها از گذشته با ما آمده و نظمی آمده که به ان عادت کردیم. وقتی یک سری بی‌نظمی عادی ببینیم به چشم ما بزرگ می‌آید.

طارمی در ادامه گفت: از اردوی بحرین ببینید چند بازیکن به تیم ملی آمده است. فکر کنم ۴۰-۵۰ نفر باشد. تیم ملی باید طوری باشد که شما آرزوی پوشیدن پیراهن ان را داشته باشید و برای آن چند سال زحمت بکشید. این رفتار جایگاه پیراهن تیم ملی را پایین می‌آورد و همه به راحتی وارد تیم ملی می‌شوند.

طارمی درباره جنجال به وجود آمده بابت حضور وی و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری برای تغییر سرمربی هم گفت: قبل از اردوی قطر پسر آقای مخبر به اردو آمدند و گفتند با آقای مخبر جلسه بگذاریم چون ایشان بعد از بازی با عراق در رختکن قول مجوز ماشین به بچه‌ها داده بود. قضیه حضور من و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری این بود که رفتیم یکی از دوستان که قبلا در تیم ملی حضور داشت و الآن مدیر کل تشریفات ریاست جمهوری شده را ببینیم و به او تبریک بگوییم.

توضیح طارمی البته عادل فردوسی‌پور را قانع نکرد!