۰ نفر

راز تناسب اندام مسی و رونالدو فاش شد

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۵۹
کد خبر: 653307
راز تناسب اندام مسی و رونالدو فاش شد

به تازگی یک سرآشپز مطرح با نام ماستروماتیو در گفتگو با روزنامه اینفورمالیا عنوان کرده که این ورزشکاران مطرح همیشه جلبک دریایی را به عنوان یک ماده غذایی مهم در وعده‌های غذایی خود انتخاب و می‌خورند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی صحبت از تناسب اندام در میان ورزشکاران مطرح دنیای فوتبال به میان می‌آید افرادی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی و یا حتی کریم بنزما در ذهن مجسم می‌شوند. ورزشکارانی که علاوه بر تمرین‌های طاقت فرسایی که برای نگاه داشتن خود در بالاترین سطح آمادگی انجام می‌دهند، همیشه در تلاش بوده اند تا در انتخاب وعده‌های غذایی خود نیز بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.

به تازگی یک سرآشپز مطرح با نام ماستروماتیو در گفتگو با روزنامه اینفورمالیا عنوان کرده که این ورزشکاران مطرح همیشه جلبک دریایی را به عنوان یک ماده غذایی مهم در وعده‌های غذایی خود انتخاب و می‌خورند. این سرآشپز عنوان کرده است که این گیاه دریایی هفت برابر گوشت، ماهی و حتی حبوبات پروتئین طبیعی دارد که می‌تواند برای ورزشکاران بسیار مفید باشد. ماستروماتیو همچنین عنوان کرده که جلبک سبز سرشار از امگا ۳، انواعی از ویتامین و همچنین آنتی اکسیدان است.

این سرآشپز مطرح دو نوع جلبک اسپیرولینا و کلرلا را به عنوان بهترین نوع جلبک سبز خوراکی نام برده است.