۰ نفر

جوکوویچ: واکسن نزده ام و قصدی هم ندارم؛ منتظر اخبار خوب از آمریکا می مانم

۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۳۵
کد خبر: 652448
جوکوویچ: واکسن نزده ام و قصدی هم ندارم؛ منتظر اخبار خوب از آمریکا می مانم

«نواک جوکوویچ» پس از فتح مسابقات تنیس ویمبلدون در سال ۲۰۲۲، از تصمیم خود برای حضور در تنیس آزاد آمریکا خبر داد و این درحالی است که پیش‌نیاز اصلی حضور در این تورنمنت تزریق واکسن کرونا است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مرد صربستانی به‌رغم این تصمیم قصدی برای واکسیناسیون کووید-۱۹ ندارد؛ موضوعی که ورود وی به آمریکا با مانع مواجه خواهد کرد.

جوکوویچ در این‌باره گفت: اگر نتوانم در اوپن آمریکا شرکت کنم، آنگاه گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کنم و از جمله آن می‌توان به دیویس کاپ و لاور کاپ اشاره کرد. صرفا برای بازی کردن یا کسب امتیاز، در تورنمنت‌ها شرکت نمی‌کنم.  

وی افزود: واکسینه نیستم و تمایلی برای این کار ندارم. درخواست معافیت پزشکی هم واقعیت ندارد. پاسخی برای واکسینه نشدنم ندارم. فکر می‌کنم موضوع این است که آنها به موقع این ممنوعیت را لغو کنند.  

جوکوویچ ادامه داد: چه در تورنمنت‌های پیش رو شرکت کنم و چه در آن‌ها حضور نداشته باشم، بی‌شک چند هفته آتی را استراحت خواهم کرد زیرا دوره خسته‌کننده و پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ام. سپس در انتظار اخبار خوب از آمریکا خواهم ماند چون از صمیم قلبم دوست دارم به این مسابقات بروم.

جوکوویچ همچنین باردیگر تاکید کرد که هیچ قصدی برای تزریق هیچکدام از واکسن‌های موجود نداشته و شرایط استرالیا هم او را برای تزریق واکسن متقاعد نکرده است حتی اگر این کار او را برای ادامه حضور در تورنمنت‌ها مجاز کند.

وی اضافه کرد: برای قهرمانی عجله‌ ندارم و تنها چیزی که می‌خواهم این است که برای آینده صحیح و سالم بمانم. آنچه در استرالیا برای من اتفاق افتاد، از درون مرا بهم ریخت و گذشتن از آن اتفاق دشوار است.