۰ نفر

فدراسیون فوتبال تکذیب کرد؛

ماجدی نایب رییس کاندیدای پرحاشیه نمی شود

۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۸:۱۰
کد خبر: 651985
ماجدی نایب رییس کاندیدای پرحاشیه نمی شود

درحالی که در خبرها آمده بود سرپرست فدراسیون فوتبال نایب رییس یکی از کاندیدا می‌شود، گویا معادلات طور دیگری رقم خورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شب گذشته بود که مشخص شد حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، به صورت اینترنتی برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کرده تلاش داشته تا روز آخر این موضوع را مخفی نگه دارد. اتفاقی که با توجه به شایعات بازنشسته بودن وی، عجیب به نظر می‌رسید. لازم به یادآوری است بهاروند پیش تر به عنوان نایب رییس شهاب عزیزی خادم رییس معزول فدراسیون معرفی شده بود که این انتخاب سبب شد تا AFC ‌اعلام کند که حضور بهاروند در این سمت غیرقانونی است. 

حالا مشخص نیست صلاحیت بهاروند در انتخابات تایید می‌شود یا خیر اما در خبر کاندیداتوری وی، اعلام شده بود که نواب رییس او، میرشاد ماجدی و منصور قنبرزاده هستند. خبری که انتشارش بسیار عجیب می‌نمود و به همین دلیل فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که این دو، نایب رییسی بهاروند را نپذیرفته‌اند:

در بیانیه فدراسیون آمده:«در پی انتشار خبری پیرامون ثبت نام آقاى حیدر بهاروند به منظور انتخاب درپست ریاست فدراسیون فوتبال و معرفی نواب رییس ایشان اعلام مى گردد سرپرست محترم فدراسیون فوتبال آقاى سیدمیرشاد ماجدی و آقاى منصور قنبرزاده نامزدی عناوین نواب اول و دوم آقاى بهاروند را نپذیرفته اند ، لذا با توجه به عدم انجام هماهنگى لازم در این خصوص، نامزدى ایشان در جایگاه نایب رییسى آقاى بهاروند تکذیب مى شود.»

گفتنی است بهاروند که زمانی سرپرست فدراسیون بود و دراگان اسکوچیچ را با معرفی اطرافیانش سرمربی تیم ملی کرد، از جمله افرادی است که در ماجرای قرارداد بحث برانگیز مارک ویلموتس یکی از نقش‌های اصلی را برعهده داشت.